კაროჩე დავწერ აქ იმას რაც სხვებს ჯერ არ დაუწერიათ.
ერთი არის გამონაბოლქვით დატრიალებული როტორი მეორე არის რემენზე წამოცმული. პრინციპში ტურბინა არის ორი გადაბმული კომპრესორი შეერთებული როტირით.
ახლა რატომ იყენებენ ტურბინას სერიოზული ტუნინგით, კომპრესორის შემთხვევაში დაახლოებით 40-50%-ის (დამოკიდებულია მატორზე და მწარმოებელზე, ყველაფერზე ამის გარშემო) სიმძლავრის ტუნინგის დროს თითქმის შეუძლებელია მეტის ამოღება, პრობლემა ფიზიკაშია. (kublitron)
და ტურბინის დროს 300-400% სიმძლავრის ამოღება არის მიახლოებითი ლიმიტი.
პროსტა მუღამი იმაშია კომპრესორის რომ ბრუნების რიცხვი მონოტონურად იზრდება და ტურბინის შემთხვევაში საჭიროა ჰაერის ისეთი ნაკადი რომელიც დაძრავს(უხეშად რომ ვთქვათ) როტორს და მერე კი შეინარჩუნებს დაახლოებით 11K აბაროტებზე. ამიტომ წააგავს დაბალ აბაროტებზე პარაბოლის გრაფიკს და მერე კი ხდება X ღერძის(ანუ ბრუნების რაოდენობის ღერძის) თითქმის პარალელური.
რავი სხვა რამე თუ დაგაინტერესებს შეიძლება ვიცოდე
მიმაგრებული სურათი (გადიდებისთვის დაუწკაპუნეთ სურათზე)
Historical overview of the Alfa Romeo logo which shows a templar's cross and a dragon/serpent eating a human being... It seems it's based on the coat of arms of the Romeo family.