ვაა ეს თემა კიდევ ცოცხალია ტო
* * *
ისე თუ ვინმესთვის საინტწრერესო იქნება, ვინც წაიყვანა იმად დმაირეკა დაახლოებით 8 თვეში და აურია ქვრებაო მანქანა.
ეტყონბა მაინც არ გამპდის კუსტარულად ნაწილების ჩაარხვა და კეთება რა.
კი, ლატუნისგან გავჩარხეთ ის ვტულკა, ამრა შეიძლება ითონ ღერძი გაცვითა.
მოკელდ შევწუხდი და თანაფორუმელ LEVIN-ის დახმარებით ვუშოვე ნასოსი 1000$-ად (რაც საკმაოდ იაფია), მაგრამ არარ დაჭირდა, აფხაზეთში მიყიდა ვიღაცას
ხო ამასობაში ტურბოც გაფუჭებია, ზეთს ასხავდა კოლექტორშიო.
და ხასანამ მიტხრა გაგიკეთებო. მეთქია რ მიეკარო, ტურბო არ კეთდება და ტყუილი ფულის ყრაა მეტქი.
მოკლედ აეთი ამბებია
ისე, მიუხედავად ყველაფერისა, ამსეთი სვეჟი (სხვა მხრივ) და ნავაროჩენი მანქანა არც მანამდე მყოლია და არც მერე.
ეხლა რომ მყავდეს, ალბათ არარც გავტყიდდი, შევუცვლიდი მაგ ნასოს და ტურბოს და ვივლიდი (კაროპკა მაქგარი ქნდა ძაან და სიარულით, როგორც რაკეტა, ისე დადიოდა, მომენტი 280 ნიუტინი უკვე 1500 აბაროტიდან 4550-მდე, მოკლედ ქიქდაუნზე, მე-3-ში რომ გადაქონდა, პაკრიშკებს აკაწრინებდა)
ეუფ სენტიმენტები მომეძალა

ისე მიუხედავად მაგ ყველაფრისა და მიუხედავად დიზელის სუპერზ ეუფრო გაძვირებისა, თავისი აკიფები ნამდვილად აქვს (მომენტი, ეკონომიურობა)
ხოდა ძველი ატმოსფერული დიზელები ძალიან საიმედოა და უკვე მაგათი აპარატურაც კაპიკებში ყრია, ტუმცა ეგენი რეალურად თიტქმის არც ფუჭდება
ახლაი ეელტქრონული ნასოსები უფრო კაპრიზნებია, სამაგიეროდ უფრო ჩუმი და ეკეონომიური
რავი რა
ისე აი ჰაილუქსს ან პრადოს დიდი სიამოვნებით ვიყოლიებდი 3.0 დიზელის ძრავიტ და მექანიკური კოლოფით
ხო რაც შეეხება რესუსრს, ტერანოს დიზელი არის პრაქტიკულად უკვდავი
ასევე 95 წალამდე ტოიოტას 3.0 დიზელი კტზ და 95-ის მერე კტზე ელექტრონული ნასოსითაა და ვეჩნი აღარ ქვია, მარა გეც ძლაიან საიმედოა.
ვაა რამდენი ვწერე ნოსტალგიის ტალღაზე

)