ჩემი opeli z14xep -ს ძრავაზეა,გამაგრილებელ ვინტილატორზე წინაღობა უყენია და ის დაიწვა ,მივედი ხელოსანთან და წყლის ტუმბო გამომიცვალა,გადავახურე ძრავი ,შლიფოვკა და ერთი პრაკლადკა მეორე ხელოსანმა არჩია ,მანქანა დაბალ აბაროტებზე პერებოით მუშაობდა ერთ წელიწადში გააპარა მაინც,ახლა მეორედ შლიფოვკა და მესამე ხელოსანმა ორმაგი პრაკლატკა დააყენა ,წნევა დაეცა კამერებში და დაიწყო ნორმალურად მუშაობა თუმცა 2 წელიწადში ამანაც გააპარა წყალი,,ხოდა ვიფიქრე ჩემზე მაგარი რომელი ხართ თქო და მე დავშალე და ავაწყე ,კალცოებიც კი გამოვუცვალე , წყალი ჯერ არ გაუპარებია თუმცა სიპიესი მაინც აიწია მესამედ დახეხილ გალოვკაზე ,პრაკლატკა 0,85 აყენია და სარკე გალოვკაზე მაინც მაღლაა ნახევარი მილიმეტრით ,ცეპიც გამოვუცვალე ,ტაიმინგი იუტებში დავამუღამე და სამსახურში ტიპებმა ნიძლავები წააგეს

კიდევ თუ დავშალე რაც არამგონია პრაკლატკის სპეც ზაკაზით მომიწევს მოძებნა.რამოდენიმე ნიუანსია გასათვალისწინებელი და სიძნელეს არ წარმოადგენს.
This post has been edited by gubaz_merve on 11 Jun 2018, 19:05