გეთანხმები ამაში.
ეს კლასები სლ სმ და რამე მიღწეულები აქვთ ქიმ დანამატებით და არა ზეთის ხარისხით (ან სადღაც ზეთის ხარისხით)
ხოდა მინერალზე თუა გათვლილი მანქანა სინთეტიკა მამენტ შეილება იმ ძრავის კედლებზე არსებული ზედაპირის, სალნიკების და სხვა რაღაცეების დაზიანება.
ხოდა ამაზე თუ უფიქრია ვინმეს. ქიმ დანამატებში ბევრი საწმენდი აგრესიული მინარევებია

ახლა რაც შეეხება ზეთის გაშავებას!
აქაც როგორ "ჭამას" გაჩნია ორი მხარე
თუ 10 000 გაიარე და ზეთი კარგ ფერზეა ეგ შეილება ნიშნავდეს ორ რამეს რო
ძალიან სუფთა ძრავია და შესაბამისად ზეთიც არ გაშავებულა რათა სუფთა ზედაპირის გარეცხვა ფერს არ შეუცვლიდა და ამავე დროს შეილება ზეთი არ ვარგოდეს ვერ რეცხავდეს

აი ეგეთი ..რაკული სიტუაციააა

და შეილება ძრავი სუფთა იყოს მარა ზეთის უვარგისობის გამო ის გაშავდეს და ნუ ძრავსაც გააბინძურებს და ამავე დროს შეილება ზეთი კაია და კარგად ჩამორეცხა ნადები ძრავის შიდა კედლებიდან!
ხოდა ვინ გაარჩევს რომელია აბა

ეჰჰჰ
ამდენ პროფესორობას ასხით ეს დებილი ზეთი და იარეთ რა
სუ რო ბანძი ზეთი ჩაასხათ მაინც ივლის

აგერ ჰონდას ძრავში 8 თუ უფრო მეტი საათის განმავლობაში წყალს ასხავდნენ და ატრიალებდნენ მახხ აბაროტებზე და ვერ მოკლეს ძრავი

ერთად ერთი ზეთის ექსპერტიზა გიპასუხებს.
მაგრამ არის რაღაც ხრიკები მარა 100% მხოლოდ ექსერტიზოო რულეზააა