OIL EXPERT
როგორც ვხედავ ჩემ ნაწერებს არ კითხულობ კარგად. უფრო სწორედ არ გინდა რომ წაიკითხო. მე იოზე დავწერე ჩემი ბოლო პოსტი .....
მე შენ ლოგიკას მივყვები განვრცობაც აქედანაა.
გამოდის რო პაჯერო იოზე არა მაგრამ ნისანზე მეთანხმები? 0-20 +40 ჩასხმას? ესე იგი პაჯერო არა და ნისანი მოსულა?
რაღაც აარა მგონია, თუნდაც ნისანს დაეთანხმო.
ეტყობა დაგავიწყდა ადრეც ოფროუდში მოგეწრე აღარ ვაპირებ კიდე რამის ახსნა განმარტებებს. გადახედე ფორუმს ნახავ რა და როგორ. შენ რო დღეს თემები დააყენე ამ ყველაფერს 1 წლის წინ უკვე მთელი თავები მიეძღვნა, ასე რომ მართლა გადახედე ამ ფორუმს გირჩევ.
ერთს გეტყვი კიდევ რჩევისა სახით: თუ არ უჯერებ თუნდაც ოილ ექსპერტს ან კიდევ სხვას, დაუჯერე ავტომობილის მწარმოებელს, რომელიც ამავე დროს ზეთსაც თავად აწარმოებს -
მაგ შკალებით ელიავაზე ზეთების გამყიდველები რო სარგებლობენ ისიც გეცოდინება რა რეპუტაციით სარგებლობენ საბოლოო ჯამში.
ზეთმა რატომღაც წითელი ამინთო და ნეტა რისი ბრალია"
და შენ გგონია აუნთო იმიტომ, რომ ორიგინალი იაპონური DiaQueen უსხია 5-30 პაჯერო იოში ? და ამის გამო აანთო?

თვითონ გჯერა ამ სკაზკების?
კაი დაუშვათ ელიავაზე ვართ და იქნებ გვირჩიო მეც და ამ 1.000 იოს მფლობელს 10–40 რომელი ბრენდის ჩავასხათ?
შკალას კიდევ გავიგებ ოღონდ ეხლა ის არ მითხრა 100.000 მდე სინთეთიკა უნდა, 100.000 მერე ნახევარდსითეთიკა და უფრო ზემოთ მინერალი უნდა ჩაისხასო.
წელიწადში მინიმუმ 1000 იოს ვემსახურებით. შენ წამორიდგინე უმეტესობას 10-40 ესხა ჩვენამდე, ფიქრობ კმაყოფილები იყვნენ? ეს მძღოლები მუდმივი კლიენტებია არიან ჩვენი კომპანიის, როგორ ფიქრობ რატომ?
მარტივი პასუხია თავის დროზე სწორედ მსგავსი ელიავშიკური ზახოდი რო შუსრულეს და 10-40 ჩაუსხეს ტალკატელებს დედა აეტირათ და სანამ მამაც აუტირედებოდათ ფულის და ნერვების ხარჯვის გამო, მანამდე მიხედეს. ასე რომ შენი მიდგომები დაძველდა, მაპატიე.
ფაქტი ერთია იოს 98-99 წლოსბში გამოშვებულებს 5-30 ესაჭიროება +40 ზეც და -10 ზეც. გინდა ეს შენ თუ არა ასეა. და ამასვე ღაღადებს მიცუბიში უდაბნოსა შინა, მგონი თქვენი გადამკიდე ასე მოსდის მიცუბიშს.

იზვინიაიუს კიდევ ერთხელ.
This post has been edited by OIL EXPERT on 1 Sep 2010, 11:27