mahambaმერვეში ვიძახი 1998 იანის იყიდი მარა ვაი ეგეთ ბალონს

))
2000 წელზე მეტი მაინც ხო უნდა იყოს რაღააა 14 წლის წინანდელი ბალონის დედაც ჯეკ :|
ჩინურე ბალონებს სულ 15 წელი აქვთ ვადა მეტი კი არა :|
ChoosenVIPაუცილებლად მეოთხე ჯობია
ეხლა გიპასუხებ შენს კითხვებზე და მერე დაგიწერ რატომ ჯობია
1) მაგ კოლექტორს მოხსნი გახვრეტის დროს და რაც უნდა ჩაყრილიყო შიგნით ნაგავს გადმოყრი და ვსო ეგ პრობლემა მოგვარებულია.
2) არავინ არაფერშე არ ერევა , მხოლოდ ინფორმაციას იღებენ თუ ნორმალურ ადგილას მიხვალ სადაც აყენებენ , შესაბამისად ინფორმაციის აღებით არაფერი ზიანდება

3)წვა გაზზე ნაკლები აქ მარა ბენზინიც რომ ემატება მეტი გამოდის მარა საბოლოო ჯამში გაცილებით ნაკლები გამოდის იმიტომ რომ ძრავი არ გაგიფუჭდება 5 დღეში

უკმაყოფილო კლიენტი იმის ბრალია რომ
1. კარგი აპარატურა არ დააყენა
2. ცუდად გაუკეთეს კალიბრაცია
3. მანქანას ბენზინზევე პრობლემები ქონდა
მეოთხე თაობის მთავარი პლიუსები ისაა რომ იგი იმართება ელექტრონული ბლოკით (ECU) რაც იძლევა იმის საშუალებას რომ მანქანა დანასტროიკდეს იდეალურად და წვა იყოს იდეალური, ანუ ე.წ სმესი იყოს კარგი, არც ღარიბი და არც მეტი, მეტიც და ღარიბი ნაზავიც აფუჭებს ძრავს!
კიდევ ის რომ ბენზინზე იქოქება ძრავი შესაბამის იპოხება და თვითონ სისტემაც ყოველ დღე მუშაობს და ნაკლებია იმის შანსი რომ გამოვიდეს მწყობრიდან.