მინდა პროფილაქტიკის მიზნით გავწმინდო ინჟექტორები,არც პერებოი აქ არც ბევრს წვავს და რავი არაფერი უბრალოდ მინდა გამწნდა სანამ რამე მოუვა აქაური საწვავის გადამკიდე,
ვნახე რამოდენიმე მეთოდი რომლითაც შეიძლება გამოვიდეს სახლის პირობებში
#1,ვასხავთ ვინს-ის სითხეს (ან ვიურტი) 2ლ თავმოჭრილ ბოთლში ვდებთ ბანზანასოს რომელსაც წინ ეკეთება ფილტრი რამე უბრალო,და ვაერთებთ შემსვლელზე,აბრატკას უერთებთ შლანგს და ვდებთ ისევ ამ ბოთლში,ვთიშავთ ბაკში ბენზანასოს,ვქოქავთ და ვრთავთ ბოთლში მოთავსებულ ნასოს და ვამუშავებთ ამ სითხის ამოწვამდე
#2,არის ასევე ბაკში ჩასასხმელი ვიურტის სითხე რომელიც როგორც ამბობენ წმინდავს ინჯექტორებს,ზავდება საწვავში
კითხვები:
1..........ღიირს საერთოდ ხელის დადება და ჩალიჩი?დღეს რამოდენიმე ხელოსანიც ვნახე და ტყვილა არაფერი აურიოო რავი.
2........რა ცუდი შედეგის გამოწვევა შეუძლია ამ პროცედურას?ზოგმა ინჯექტორი რო გაიწმინდება შეიძლება გაფუჭებული იყოს და შესაცვლელი გახდესო,ასევე პერებოები იცისო+ ბენზინის წვას მოიმატებსო,ეს ყველაფერი იასნად თუ ნორმალურად ჩატარდა ყველაფერი წესით არ უნდა ქნას, მარა მაინც რა შემთხვევაშI ხდება ხოლმე ასეთი რამეები იქნებ დაწეროთ.
3............რომელი სითხით ჯობია გამწმენდა ვინსი თუ ვიურტით?
4..............რამდენი ლიტრი სითხეა საკმარისი სრულიად გაწმენდისტვის?
5............ბაკში ჩასასხმელი სითხე თუ გამოგიყენებიათ და რა ეფექტი მოუცია?+ფილტრი არ იჭედება ეგრე საწვავის?
6.............ვინსით გამორეცხვის შემდეგ სვეჩები აღარ ევარგებაო და მართალია?მაინც ვცვლი სვეჩებს მარა თუ აფუჭებს ჯერ გავწმინდავ ინჯექტორებს და მერე შევცვლი სვეჩებს
777..............რამდენ ხანში ერთხელ ან რამდენ ათასზე უნდა ინჯექტორებს გაწმენდა?
გიო ცოტახანი იყოს და მერე გადავიტანოთ ხო ძმა

პს.ბენზანასოსის წნევა ეყოფა ინჯექტორებს?ზოგმა აპარატი უფრო მაღალ წნევას უშვებსო და რას იტყვით
თუ რამე სხვა მეთოდიც იცით დაწერეთ (ხელოსანთან მიუსვლელად სახლის პირობებში რო გაკეთდეს)

ვაპირებ ესე
This post has been edited by quattro on 14 Apr 2011, 17:12