ბენზინი განსხვავებული რომ უნდა(ანუმსუფთა, კნარევების გარეშე), ეგ იმის გამოა, რომ უშუალო შეფრქვევიტაა ძრავი, ყოველგრვარი ვპრისლების გარეშე, ხოლო ზეთს რაც შეეხება არაფერი განსაკუთრებული დოპუსკები არ აქვს
აიღე და რომელიმე იმენიტი ფირმის პოლუსინტეთიკა ხიე.
მე მეგუინს ვასხავდი თეგეტაში მერსედესებში, ეხლა შელი ჩავასხი და რავი, ხვაოპბა არაფერი
ამმენტ რა სხვაობა უნდა იგრძნო, გემოს ვერ გასინჯავ, თუი კაი წნევა აქვს, წითელი დილით დაქრობისთანავე უნდა ქვრებოდეს, არ უნდა დაიკლოს და ა.შ.
სხვა კიდე, მთავარია ორიგინალი ზეთი იყოს და ფალსიფიკაცია არ იყიდო და დანარჩენი, ბრენდი კომპანიების თანამედროვე ზეთები, ნიუანსებშია სხვაობა
* * *
10ჭ-40 ოპტიმალურია საქარტველოს კლიმატისათვის
ნუ იცხელებ ტყუილად თავს
მერსედესში რასაც ვასხავდი, ყველას არ ქონდა დაშვება, ანუ იმენნა მერსედესის 722.6 თუ რარაც ეგეთი სპეციფიკაცია (გრძლეი ციფრია და აღარ მახსოვს), მარა არაფერიდ აშავებულა და არც შეიძლებოდა დაშავებულიყო. ის მაქნანა 10 წლის იყო და იმის მანუალში რაც ეწერა, მას მერე ათასი ახალი სახეობის ზეთი გამოვიდა და ცხადია უფრო უკეთესები
დიზელის ზეთოს აღმნIშვნელია ასო "ც", ბენზინის ასო "ს", ანუ სიტყვაზე "ცდ" და "სდ" ერთიდაიგივე თაობის, ოღონდ ბენზინის და დიზლეის ზეთების უფრო სწორედ, თუ პირველი ასო "ც" უწერია (ცდ/სდ), ე.ი. უფრო დიზელისკენაა გადახრილი, თუ პირიქით (სდ/ცდ), უფროპ ბენზინისკენ.
მარა საერთოდ ძრავიუს ზეთზე ამდენი თავის ატკივება არაა საჭირო, სხვა რამეა ავტომატური კოლოფი და ხიდები (განსაკუთრებით ლსდ), ასე რომ ჩაასხი 10ჭ-40 ნახევრადსინთეტიკა და დაივიწყე ეგ ამბავი