მოკლედ მე მაყვს ორი მანდანა და ორივეზე ოღონდ ნაწილ ნაწილ შემჩნეული მაქვს ისეტი რამ რაზეც აქ საუბრობტ
Honda-ზე ასეტი რამ შევამჩნიე თავიდანვე ასე იყო ეტყობა მასეა
დაქოქვისას ცივზე რომ ვაგდებ სიჩქარესი ბიძგი აქვს არ აქვს მნიშვნელობა ზადნში თუ წინ ვსიო დაიძვრება თუ არა ეგ პრობლემა გვარდება ანუ რომ ცხელდება. ხო კიდე სიჩქარის გადართვისას რომ ვუყურებ ადგილზე როცა რთავს გრუძიტელის ტრუბა მოძრაობს ხოლმე

სიარულის დროს სიჩქარეებს რთავს ბულკივით ვაბშე არაფერი ეტყობა უკვე 8K გავიარე რაც ზეტი შევუცვალე ფები-ს გერმანული ზეთია
აი მეორე კი მიცუბიშს ჭირს ასე პირველიდან მორეში გადართვისას განსაკუთრებით ცივზე აქვს ბიძგი
ზეთი კი შევცვალე მაგრამ თეგეტას გენიოსმა ხელოსანმა ფილტრი არ გამომირეცხა
მე მაღლა ვიყავი აწეული და ვერ ვუყურებდი მეგონა ფილტრი გამორეცხა და რომ დამისვა ფილტრიც ხომ გამორეცხე მეთქი და არაო.
მანდ ხომ უმარლესი დონის პერსონალი ყავთ
კიდე კარობკასი სადაც 7,8 ლიტრი ზეტი ჩადის რატომღAც 8,5 ლიტრი ჩიყვანა

ან სადმე მომატყუეს ჩასხმისას ან რავი პაკეტებში იყო ცოტა
ორიგინალი ატფ 3-იაო
მე უფრო ვაბრალებ შიგნით კარობკასი რომაა ფრიქციონები თუ სირობები მაგეებს.
დავიკიდე არსად არ მიმიყვანია ბათუმშიც ვიყავი ასე და დადის რა თავისთვის პროსტა ბიძგები აქვს