წაითხულის გააზრება შემიძლია...
თქვენ რა პრობლემები გაქვთ არ ვიცი და მე მშვენივრად ვგრძნობ თავს

კამათი რა შუაშია?
ისე კამათზე მეტად აგრესია შეიმჩნევა, საწყენია... იქნებ არც

ადამიანს უნდა პრობლემის მოგვარება... ვცდილობ დავეხმარო..
შენ თუ EGR კლაპანი და სისტემა არ იცი რა არის და პირველად გესმის, ჩემი ბრალი არ არის. ცნობისათვის ეგ გამონაბოლქვის შესამცირებლად მოიგონეს და პერიოდულად (მუდმივად არა) ირთვება და გამონაბოლქვ ჰაერს მეორე კრუგზე უშვებს დასაწვავად, რომ უფრო ეკოლოგიური იყოს და ნაკლები CO2 გაუშვას ატმოსფეროში - გმადლობ ინფორმაციისათვის
ცივზე ძრავი მაღალი აბაროტით იწყებს მაგრამ ეს მაღალი მაქსიმუმ დასაშვებზე 500 ბრუნით მეტია საშუალოდ... და არა იმდენად მაღალი რაც ე.წ. ჩადგმისას...
ხან ნასოსიო იძახთ ხან კლაპანიო...
ისე თავისუფალი სვლის მზომმა უნდა დაარეგულიროს გაზი იმ შემთხვევაშიც კი თუ ჟანგბადი ნაკლებია ჰაერში... მთაში როცა ხარ მანქანით ბრუნი თამაშობს და გიჟდება მანქანა?
მასე საქართველოში არსებული მანქანების 80% ჰაერის ფილტრი საზიზღარ მდგომარეობაში აქვს და ყველას ეგ პრობლემა უნდა ქონდეს, თუმცა ცოტა მეტი ბენზინი ემატება და მშვიდად და სტაბილურად მუშაობს ძრავი...
თუ მანქანის რემონტით ვარ დაკავებული მაქვს უფლება დავპოსტო და თუ არა არ დავპოსტო?

ეს თქვენი გადასაწყვეტი არ არის...
ამასთან ერთად თქვენ ხართ რემონტით დაკავებული?

რემონტით დაკავებული ადამიანებისგან რომ ვერ მიიღო წესიერი პასუხი იმიტომ მოვიდა აქ...
გმადლობ რომ დილეტანტის უაზრო რჩევა უწოდეთ ჩემს დაწერილს
თქვენ მიეცით სწორი რჩევა ყველას და მეც თქვენს რჩევებს გავითვალისწინებ

ისე საინტერესოა რის ბრალი იქნება საბოლოოდ იმედია დაწერს თემის ავტორი

მე თქვენთან სასაუბრო აღარაფერი მაქვს
musha_boquladze