tsula7ბალკის რეზინებს არ ვპრესავთ, პადიომნიკი უნდა მაგას, არ გვაქ...
რანაირი რეზინაა და ნავთობსადენის მილები როა (BP) , ერთმანეთის შეერთების ადგილას უყენდება პრაკლადკები, უშველებელი რეზინები, თან ძალიან მაგარი რეზინებია, ეგ გამოჭრილი და ჩაპრესილი. ბალკის რეზინებს რაც შეეხება, ზოგ მანქანაზე არ იპრესება, თუ იპრესება და მერე აგრუბებს უკანა მხარეს და თუ BMჭ ა მაგალითად, სახიფათოა. პატარა, ანუ რაზვალნი ვტულკების ჩაპრესვა და დაყენება 30 ლარი ჯდება.
BerDz3nA110 ლარი ორივეთქო, ცუდად მე არ გაგიგებ, მაგრამ შენ გაიგე ცუდად

შეიძლება 100 ლარადაც იშოვო ორივე, გოლფია, არ ვიცი. უბრალოდ ზოგი მანქანაა, მაგალითად მრგვალფარებიანი, X5 და ა.შ რომლის ყუმბარები $ 1000 ღირს ზბორში, ჩვენთვის კიდე თითქმის სულერთია გოლფს გავაკეთებთ თუ ჰამერს, ხელობის თვითღირებულება თითქმის ერთია, უბრალოდ ჰამერის პატრონს მეტს ვართმევთ რათქმაუნდა, ეგ ჭეშმარიტი დაუწერელი ხელოსნური კანონია. აწი შენ როგორც გინდა ისე გაიგე
Gio_Cheloგაკეთდება და გატარებს უპრობლემოდ, 60 ლარი, 2 საათი დაახლოებით.
picundela24ხო ნუ ბალკის რეზინებს რო არ ვცვლით ვახსენე უკვე.
აქვე დავუმატებ, რომ უკანა მხარე როცა ბრაგუნს იწყებს ეგრევე რატომღაც ყველა ბალკის რეზინებს ადებს ხელს. სინამდვილეში არაა ეგრე. იმიტომ, რომ ბალკის რეზინა თავის ფუნქციის გამო გაცილებით მყარი რეზინაა, და მარტივი კონსტრუქციისაა ვიდრე ვტულკა. ძირითადად, როგორც მე ვიცი და მასწავლეს, ბალკის რეზინა მანქანას სამარეში უნდა ჩაყვეს ქარხნული.
დიაგნოსტიკის მხრივ რო დავიწყოთ - უკან: ჯერ სუხოი (თუ აქვს), მერე შარავოი, მერე ალბათ ვტულკები, ტორსიონი (თუ აქვს) და ა.შ. მერე ბალკის რეზინა. თან ბალკის რეზინის "გაფუჭების ხმა" რო გაიგო გაცილებით დიდი ხმა ექნება ვიდრე ზემოთჩამოთვლილებს, კონკრეტულად არ ვიცი, მაგრამ ჩემი ანგარიშით...
შეიძლება კიდე მაყუჩი ეხეთქებოდეს, უკანა წამყვანებზე კარდანში იყოს რამე პრობლემა...
მაგალითისთვის, საკუთარ მანქანაზე მქონდა უკანა ნაწილში ასეთი პრობლემა: 2 წელია რაც მყავს მანქანა და უკნიდან ჭრაჭუნის ხმა მოდიოდა, საშიში არაფერი, ხოდა დავდიოდი ასე, მეზარებოდა ჩალიჩი, მერე ერთხელაც მოვიცალე მოვხსენი შტანგები, რაღაცები, იმ დღეს ვერ გავაკეთე, მერე მეორე დღეს ამორტიზატორები, მაგათი რეზინები და ბალიშები, გავედი მაინც ჭრაჭუნებდა, მერე ავდექი და რულზე სხვა დავსვი და საბარგულში ჩავჯექი (SUV ია), მერე ავხადე კარი და გაჩერდა, ამოვუსვი კარის საკეტში ტაოტი და ჩემი 2 წლიანი მუდმივი და 2 დღიანი ინტენსიური ტანჯვა მაგით გათავდა.
ასე რომ, კარგი დიაგნოსტიკაა მთავარი!