2.0 ტურბო (კაპოტზე დირკით) ფორესტერზე მაგრა დადის თავისი 240HP-ით და 5-იანი ტიპტრონიკი კარობკით (დანარჩენებს ყველას 4-იანი კარობკები აქვთ)
წვაც თავისი მონაცემების კვალობაზე კარგი აქვს. მინუსად შეიძლება ისევ თავისი სიმძლავრე ჩაუთვალო. ალბათ ეგეთ მანქანას ეგეთი მონაცემები არ სჭირდება მაგრამ საქმე საქმეზე თუ მიდგა მე ლიჩნად ისევ ამას ვამჯობოინებდი.
სიგრუბეს რაც შეეხება - იაპოშკები ძირითადად ყველა გრუბია იმიტომ რომ ეგენი ისედაც სარკესავით ასვალტზე დადიან და რბილი პადვესკა დიდად არ სჭირდებათ. დინამიკისთვის კი ისანია გრუბი ჯობია

გამავლობაზე პრეტენზიები ტყუილად გაქვთ იმიტომ რომ ტალახში, თოვლში და ჯანდაბაში საძრომიალოდ მიცუბიშს პაჯერო ჰყავს.
აირტრეკი ასვალტზე და ჰაჰა მშრალ გრუნტოვკაზე სასიარულოდ გააკეთეს - ანუ ქალაქისაა რა.
რაც შეეხება სხვა კომპლექტაციებს
2.0 ატმო 4G63 - 126HP - პლიუსი ისაა რომ GDI არაა და 92-95 ბენბზინი უნდა და ზეთზეც დიდად მომთხოვნოი არაა. მინუსი ისაა რომ სიმძლავრე არ ჰყოფნის, მაგის გამო ბწევრს წვავს (კატალოგითაც კი წვა ყველა ატმოძრავიანზე მეტი უწერია) და იასნია ვერც დადის. (ველოსიპედების ქალაქში, სადაც აღმართ-დაღმართი არაა, ალბათ გამოდგება საკატაოდ. მარა თბილისში - არა - თუ მონოპრივოდი არაა (მაგას ცოტათი მეტი WHP აქვს და...))
2.4 GDI 4G64 - 139HP - დამატებითი რამდენიმე ჩოჩორი ასე თუ ისე შველის საქმეს და მთლად ისეთი მკვდარი არაა. მინუსი - GDI. პრეტენზიული ძრავი ზეთის და ბენზინის მიმართ.
2.4 4G69MIVEC 160HP - ყველაზე კარგი ვარიანტია (ფაქტიურად ოპტიმალური)). 1 ვალიანი კია მარა 16კლაპნიანია მაინც და ამასაც 92-95 ბენზინი უნდა.
ეგეთი ძრავებით 2004-დან გამოდის და საკმაოდ ძვირი ღირს.
This post has been edited by GIORGI M on 25 Jan 2011, 11:09