MEხო რა ...იგივეს ვფიქრობ მეც...ავარიულში როა რას აკეთებს იმ მომენტში მაგას არსებითი მნიშვნელობა აღარ აქვს...აი რატო ვარდება ავაიულში ეგაა გასარკვევი..უფრო ელეკტრულ დაზიანებას ვფიქრობ მე....შორს არ ვარ მანქანისგან და პრაკტიკაც საკმაოდ მაქვს ევროპულებთან მაგრამ ეს იაპონურია და ცოტა ვკოჭლობ ესეთ პრობლემებთან..მაგრამ პრინციპი ერთია თითქმის

შეიძლება რაღაცა დაბრედილია და ხან მუშაობს ხან არა..როცა მუშაობს ავარიულშიც არ ვარდება..წეღან გავიყვანე მანქანა D ში რო გადმოვიტანე ჩააგდო პლავად და მივხვდი რო არ გაჭედავდა და მართლაც საკაიფოდ გადართო ყველა სიჩქარეში,მერე ცავადგი ვაწვალე და გაუყლევა ისევ.თან ამასობაში გათბა ძრავიც ავიდა ნორმამდე....იტოგში ან კარობკის ამთვლელებია ან კარობკის ტვინია ან კიდე ვოსდუხამერი....მაპ სენსორი რო უყლევებს იცის კომპ მაც არევა,ვერარ აღიქვამს ძრავის სწორ მუშაობას და ავარიულ რეჟიმში აგდებს სარემონტო პუნკტამდე მისასვლელად და ვარიატორივით იწყებს მუშაობას ეს ###ობა ეს.....
არადა კარგი მანქანებია რასაც ვაკვირდები..რაზვაროტი ტორმუზი და ოდნავ ბრაგუნაა სპორტ პადვესკის თაობაზე.დალშე ჩემი აზრით საუკეთესო საოჯახო მანქანაა

და ისეთ ჭკუაზე ვარ ვიჩუქო კიდეც ეს მანქანა

წესით კარობკის დაზიანება არ უნდა იყოს ხო?თორემ სხვა სიმპტომებიც ექნება...ან ვინმეს თუ გაფუჭებია კარობკა ტურბინიან აირტრეკზე იქნებ მითხრათ თუ იცით
და ერთი რამე მაინტერესებს კიდე..კონკრეტულად აირტრეკსაც 5X114.3 აქვს გადახვრეტა როგორც დანარჩენ მიცუბიშებს?ანუ ნისსანის ტოიოტას მერსედესის მაზდის დისკები მიდის და კიდე რისი დისკები მიდის ვერ მეტყვით?დისკების შეცვლაც გვინდა.ქარხნული 17ები უყენია..და კაი არჩევანი მხოლოდ მერსედესის დისკებშია..და 5X114.3 ია?
This post has been edited by m_power on 19 Jan 2014, 03:27