ToyotaMR2რა ვიცი მე რაც ლიქვი მოლს ვასხამდი 10 000 ზე ვცვლიდი და არ იყო გაშავებული ხოლმე და რა გითხრა იმ მერსედესზეც რაც იქ ჩამისხეს გერმანიაში 10 გერმანიაშივე გავატარე 3 გზაში და 12000 საქართველოში გავატარე და გამოსაცვლელად რომ მივიყვანე და ჩამოასხეს თაფლივით ყვითელი იყო და ხელოსანი მეუბნება ამას რა ჭირდა გამოსაცვლელიო

თუ ბენიზნის ბრალი იყო დ არ ვარგა ჩვენი ბენზინები აქ ხომ გავატარე 10 000 რატო არ გაშავდა???
აი ეს ურთიერგამომრიცხავი და მანქანებზე დაკვირვების შედაგად მიღებული გამოცდილებები ყოველთვის მაფიქრებს მითუმეტეს ამ ყველაფერს მე ვაკვირდები და სხვის გადმოცემულით არ ვლაპარაკობ
კარგი ვთქვათ ბმვში ლიქვი მოლს ვასხამდი და 1000 კილომეტრზე 300 გრამს იმატებდა 10000 ზე 3 ლიტრი გამოდიდოდა და ახალ ზეთში ზავდებოდა ძველი ზეთი და არ ეტყობოდა რომ გაშავებული იყო მაგრამ მერსედესზე ეს 25000 ისე გავატარე გრამი არ დაუკლია და შესაბამისად არც დამიმატებია და ყვითელი იყო ისევ რომ გამოვცვალე რატო მაშინ?ესეიგი გერმანიაშია ზეთი კარგი ხარისხის ალბათ ხო??
ლოგიკურად თუ ვიმსჯელებთ ალბათ ასეა ხო?
This post has been edited by BENIAMINO on 12 Jul 2011, 18:53