ტაკ, ეხლა შაბათს რა ხდებოდა
ფორუმელების მაღაზიაში ვიყიდე ჰაერის ფილტრი და სვეჩები ნჯკ-ს ფირმის
ფილტრი შევცვალე უკვე (ისე, უფრო თხელია, ვიდრე ის რომელიც ეყენა, ამრა არ აქვს მნშIვნელობაო მითხრეს), სვეჩებზე ვფიქრობ, რავი ხო არ დავანებო ტავიდ ა დავტოვო ჯერჯერობით ზავადსკოები. კარგად იქოქება , კარგად წვავს და ა.შ. და ხელირ ატომ ვახლო?
ნუ საწვავის ფილტრზე ადრეც მოგახსენეთ, ჯობია ზავადსკოი ეყენოსო (იმ 25 ლარიანი კორპეულის და 30 ლარიანი იაპონურის დაყენებასო), თუმცა ვიურტის გამწმენდები მაქვს ჩასხმული და რომ დავცლი ბაკს, ალბატ მაიც გამოვცვლი.
ხო, გარდა ამისა ვიყავი მატორისტ მამუკასთან და როგორც მიშა ამბობდა, მართლაც მცოდნე კაცის შთაბეჭდილება დატოვა. სალნიკს დააკვირდი, თუა რ დაიკლო და არაფერი, შეეშვი, არ უნდა შეცვლაო. ისე გალოვკის მოხსნა არ ჭირდება, პროსტო რადიატორებიდ ა რემნები ჩაიხსნება და შკივი გამოვაო. შეიძლება იმიტომ გაუშვა მეტი ზეთი რომ ესხა და ეხლა შეჩერდესო.
ხო მატორზეც მოვასმენინე, კაროჩე ცეპის ხმა ცოტათი აღბული აქვსო მარა საგანგაშო არაფერიო. გაცილებიტ ხმაურიანები მინახავსო. ცუდი ზეთი რომ ესხა, ამგის ბრალიც შეიძლება იყოს და ეხლა კარგ ზეთზე ნეკ-ნელა გაიტანოსო. პროსტო გადააკონტროლე ხოლმეო და თუ რამეა როლიკებიანად უნდა შეიცვალოს ყველა ცეპიო (ეჭვი მაქვს, მაგარი ძვირი სიამოვნება იქნება), მარა ეხლა არაფერი უნდა და შეეშვიო.
რამაზასთანაც ვოყავი სალნიკზე, თითონ არ დამხვდა, ვირაც კაცი იყო და მე არ ვიცი, რამაზა ნახე და თითონ გეტყვისო.
მერე ვირაც ფირმა ვნახე ჩამოტანაზე და სალონის ფილტრი საერთოდ ვერ ნახეს ვერსად, სალნიკში 37$ და საწვავის ფილტრში 67$ მომთხოვეს ???!!!
მეთქი გამეშვით
რამაზას ჩამოვატანინებ რა, 20-25$ თქვა კაცმა.
ხო, შაბათს ღამე პატარა ოფროუდიც გამომივიდა
ახლობელმა მთხოვა ბულაჩაურისკენ წასვლა, კაროჩე ბუკლაჩაურიდან ზემოთ, სულ ნაყარი ქვებიანი გზა, ხევის კალაპოტი, 90 მეტრის სიმაღლეზე ავედით, მაგრად შემეცოდა მაქნანა, 5 კაცი ვიჯექით , იმ დაკიდებულ პადიომებზე რაზგონსაც ვერ ვაძლევდი და 1-2-თი მივდიოდი, მარა ძრავს ერთი არ ამოუკვნესია, წყალიც ოდნავაც არ აუწევია. ერთ ადგილას გლინიან მიწაში ჩავჯექი, იმენნა პადიომზე, ხიდი ჩავრთე, მარა მეთქი ვერ დაიძვრება, მარა ეგრევე აწია ცვირი და გავარდა წინ, პანიჟენია არ დაჭირვებია, მოკლედ ეფექტური იყო ძაან და ყველა გაოცდა (თან M-ს საბურავები უყენია კაი პროტექტორით)
ერთი სიტყვით კმაყოდფილი დავრჩი
მეორე დღეს გავარეცხინე და უამრავი ტალახი გაუვიდა
ხო, რაც შეეხება წვას
ვფიქრობდი 70 ლიტრიანი ბაკი აქვს მეთქი და სტრელკის მიხედვით ბევრს წვავს თქო, ვივარაუდე.
მოკლედ 412 კმ მქონდა ბჰავლილი (ნაბერეჟნი, ვერა-ვალკე-საბურთალო, ბულაჩაურის ტრასა თავისი პადიომებით), დაიმატა 38 ლიტრი საწვავი, ბაკის ისარი 3/4-ზე იყო ჩასული. ნუ ალბათ 55 ან 60 ლიტრი ჩადის (არადა პასპორტით მგონი 2.0-ს 70-იანი ბაკი უდნა ქონოდა, რავი,რავი)
მოკლედ 9.22 ლიტრი გამოდის, რაც ჯიპისტვის სულაც არაა მონი ცუდი.
ახლა მტავარია ის შარავოები მყავდეს კარგად (იმ ქვებიან გაზაზეც კი არანაირი ვიბრაცია, კაკუნი ან დარტყები არ ქონია რულზე და არც პადვესლკიდან მოდის რაიმე ხმები და რავი) და ეს ამტორის ცეპები იყვნენ წყნარად (კაი ზეთს ვახმარ და რავი, იმედია მეტ ხმას აღარ აიკიდებს)
სხვა მხრივ ძალიან სასიამოვნო შთაბეჭდილებას ტოვებს მანქანა.
ტორპედოში რარაც ხმაურობს, უშბაში დავაგუბკინებ ალბათ და ეგ იქ
და ეგ იქნება რა
და მაგნიტოფონი
სხვა ისეთი აღარაფერი უნდა მგონი (ტფუ-ტფუ-ტფუ)
* * *
ხო და სულ დამავიწყდა, წვიმა იყო თავსხმა, მაგიტომ იყო წყლით ხევი ჩარეცხილი და დაღარული და ზემოტ კიდევ თიხიანი მიწა და თალახი გადაგლესილი. მოკლედ დასაწყისისტვის ეს მცირე ოფროუდიც საკმარისი იყო ჩემთვის, რომ ნელნელა დავიჯერო ამ მანქანის საიმედოობა