მე სულ რაღაც 1 წელი მყავს და რაც მე შემემთხვა მოკლედ გეტყვი
მოკლედ ყიდვის მომენტიდან აქვს პრობლემა გაცივების სისტემას და ეგ პრობლემა არსებობდა ძველი პატრონის ხელშიც
უბრალოდ რო ვყიდულობდი ეგ ვერ ვნახე (არადა ცენტრში მიტხრეს შეიძლება წყალს აპარებდესო მაგრამ არ დავაკვირდი)
მოკლედ ყიდვის მომენტიდან გაცივების სისტემაზე დამეხარჯა სადღაც 1000 ლარამდე თუ ჩავთვლით ასევე გუშინწინდელ შეკეთებას (
ანტიფრიზის წვეთები ძრავის ქვეშ )
ერთხელ ჰქონდა ხმა ხადავოიში ორმოებში რო ვარტყავდი - და რაღაც "უდარნი ტიაგები" შევცვალე (300 ლარამდე დაჯდა ეს სიამოვნება)
ფარებში შედიოდა წყალი (აღმოჩნდა რომ ერთ ერთი ნათურის რეზინის საფენი იყო დაკარგული)
"სტუპიცის საკისარი" ხმაურობდა წინა ბორბალში და შეცვლა 200 ლარი დაჯდა ნაწილიანად
თუ ფარეხი არ გაქვს სარკეები დაამაგრებინე და ნომრები დააწერინე

ძვირებია, 200 ლარი მარტო შუშა ისიც დაშლილებში ახალი 4 ჯერ უფრო ძვირი
გამძლეობაზე რა გითხრა არ ვიცი ჩემი არის 2001 წლის თან 6 თვე თბილისში იარა სანამ ვიყიდიდი და შესაბამისად მეც დამეტყო - სანამ ვიყიდიდი ბევრი რაღაც ჭირდა როგორც ჩანს უბრალოდ არ გაკეთებულა და ყველაფერი ჩემზე გადატყდა
ამიტომ გირჩევ ან ჩამოაყვანინო ან კიდევ რამე სუპერ დიაგნოსტიკა ჩაუტარო რო არაფერი საერთოდ არ გამოგრჩეს
პრობლემური არ იყიდო გაკეთება ძვირი ჯდება ამ მანქანაზე ყველაფერი
ნიუანსებიდან ესეთ რაღაცას გეტყვი - რაღაც წლის მერე მოდის გაუმჯობესებული მატორები
ანუ ჩემსას ეხლა აქვს 286 ცხენის ძალა და 7.5 0-100
2003 წლის მერე როგორც მახსოვს (ზუსტად ვიკიპედიაში წერია) გამოდის უკვე 321 (არ მახსოვს ზუსტად) ძალის ძრავებით - გაუმჯობესებული ვარიანტი და 7.0 ში 0-100
ასე რომ მე რომ ვყიდულობდე ყველანაირად ვეცდებოდი 2003-ის ზემოთ - ახალი უფრო არ გაგაწვალებს + უფრო მძლავრია
ახლებს აქვთ ელექტრო ბალიშებზე პასადკის აწევ დაწევა - და მაგეებზე იძახიან ფუჭდებაო ხშირადო ანუ ახლების მინუსი ეგაა ..
ეს არც გაფუჭებულა ჩემსაზე და არც სხვისგან არ გამიგია
ერთად ერთი რულის ჰიდრავლიკის შლანგები სულ სველია ხოლმე რო წევენ ზემოთ მანქანას და რავი ხელოსნებმა დაიკიდეო
ერთხელ ჭრიალი დაიწყო კიდევ რულს რო ვატრიალებდი

რაღაც სითხე მიასხეს დ მეორედ თუ კიდევ დაიწყოვო რულის რაღაც კრესტავინა შეცვალეო
ეს არის და ეს :|