ჯერ რა ძრავის ფოტო უდევთ ცხოვრებაში ზეთი არ შეცვლილა თუ რაარის,მაგას როგორ დაუჯერო+ რეები უწერია არცერთი პუნქტი არაა დასაბუთებული ნორმალურად
რაც ძრავებს შეეხება და ნორმალურ ზეთს ვინც ასხავს სწორი სიბლანტით უმაგრესი ძრავებია,ასხავენ 10/40 და რაღაც უბედურებებს ცვლიან 15კ-ზე ფუჭდება და მერე რაღაცას ამბობენ კიდე,აი ეგ 120კ კიდე აი მაფარი სასაცილოა,რა120კზე ძრავი და ცეპი ტო რამდენი ვიცი 100კ და მეტს ატარებენ და გაბარიტის ნათურის გარდა არაფერი შემიცვლია და ამბავი
2005 დე თაობა ძრავებიც კაია და 05-ის მერე დახვეწეს და მითუმეტეს,აი მაგ პრაბეგზე ბმჭე და აუდის ძრავებს ერხევა თორე ტოიოტასი ზღაპარია იმენა მაგარი, აუ ისე ვარ ეხა მაგის დამწერს კაი ჯიგრულად ვაგინებდი
ტოიოტა რო იძახის 0/20 ან 5/20 ჩაასხითო სასტავი რამის გუდრონს ასხავს,ეხა იმ სურათზე ძრავი ამ სიბლანტეზეა ნამუშევარი?გუდრონია თუ რაღაც ან თუ ჩაასხა ეს სიბლანტე და ცხოვრებაში აღარ შეუცვლია,მონახა ვიღაც უბედური და იმის მიხედვით რაღაც სტატია დაწერა ვითომ
ტუვ-ის რეპორტები ყველაზე გამძლე -საიმედო და არასაიმედო მანქანებში,წელში 8მილიონ მანქანაზე მეტს ამოწმებენ და ყოველ წვრილმან გაფუჭებას იწერენ და ადგენენ ამ რეპორტებს ტოიოტას ლამის 5 მოდელი მაინცაა ხოლმე ყოველთის პირველ ათეულში და მათ შორის თითქმის ყოველთვისაა იარისი რომელიც ამ ძრავებზეა,ყველაზე გამძლე მანქანებში 8 მილიონი მანქანიდან წელშI და რამდენი წელია ამოწმებენ და აქვთ რეპორტები და ვიღაცა ვანია გამოდის და 120-ზე ერხევაო აი სასწაული ზღაპარია რა
ახლობელმა 180კ გაატარა იარისს თბილისშI და ძრავი კიარა ხადავოიზე რო მიდის უკან უშვებენ ტო რა ძრავი რის ძრავი ხელი არ დაუდია
რამდენი ოტზივია თუნდაც 2005-ის მერე ძრავებზე ვკითხულობ ძირითადად მარა წინაც მაგარი ვირებია,ტიპები 100-150კ და მეტს გადიან ტარებას ამ მანქანებზე სწავლობენ იამა და დანგრეულ გზაზე დანდობა რო არ აქ და ნათურებზე წუწუნებენ ტო და ეს ვიღაც ვანია ზრავს ცვლის
კარგი ხარისხის ზეთი,"სწორი სიბლანტით" რაც უმთავრესია ,რასაც მანუალი გვეუბნება და არა ვIღაცა გამყიდველი + დროულად შეცვლა და ზღაპარია რამე დაემართოს რა
ახალი თემის დროა,გახსენით ან გავხსნი და გადავიდეთ იქით გადაცდა 100 გვერდს