პირველ რიგში ყველაზე მთავარი არის ის რომ არ იყიდო მოტYნული, ნაავარიები, გარბენჩამოყრილი და კუკლა მანქანა.
საქარტველოში მასეთი მანქანის ყიდვის შანსი არის 99.99999999 %
ასე რო მაგაზე არც დაფიქრდე ჩამოიყვანე ევროპიდან.
მინუსი ის აქვს რომ ცუდი დიზელის გამო რაც საქართველოში იყიდება ხმას იკიდეს ძრავი და საწვავის ნასოსი როგორც ყველა დიზელზე მომუშავე მანქანა საქართველოში.
გამოსავალი არის ის რომ მანქანაში ასხა მაქსიმალურად კარგი საწვავი, ზეთის(0W40 LL-04) გამოცლა არ გადააჭარბო 7000 კმ-ს (სასურველია 5000) და ზეთის გამოცვლასთან ერთად აუცილებლად ცვალე ფილტრები(ზეთი,საწვავი, ჰაერი)
დანარჩენი პრობლემა არაფერში არ შეგექმნება რასაც ქვია ჯორივით მუშაობს ამ მანქანის ძრავი გინდაც მასეთი საწვავის გათვალისწინებით
მეორე წელი წავიდა უკვე რაც მყავს და არაფერი არ გამფუჭებია.
და რაც ყველაზე მთავარია არც იფიქრო გაზის ჩაყენებაზე მაგ მანქანაში
თუ ეკონომია გინდა იყიდე 530D
სისწრაფეში არ შეგარცხვენს 218 ცხენი აქვს
ტრასაზე დაგიწვავს 6.5 - 7 ლიტრს
ქალაქში 9 ლიტრს
თუ საწვავში ფულის ეკონომია პრობლემა არაა და ნამდვილი კაიფი გინდა ამ მანქანით მაშინ იყიდე 545i ან უფრო დიდი ძრავით
This post has been edited by system32 on 12 Oct 2013, 19:00