dodij
კითხვაზე,კითხვით გიპასუხებ:
4 წელი მყავდა Isuzu Rodeo 2.2 მექანიკა.მერე მამაჩემმა ხეს გლიჯა ზამთარში.მამჩემი 73 წლისაა

.გავაკეთე ეს მანქანქ.უსაშველო არ ჭირდა.მერსედესი მყავდა,ისუზუ გარაჟში დავაყენე.145000 გარბენით ვიყიდე,ერთი მაგდენი დავამატე.უკანა ამორტიზატორების გარდა 270000-ზე,არაფერი არ ჯირდებოდა.ქვასავით მანქანაა.ამან დამაფიქრა ძალიან.იაპონური მანქანების ხარისხს,სხვანაირი თვალით შევხედე.ბოლო გავყიდე ჩემი მერსო და ვიყიდე ტოიოტა.ერთ თვეში მამაჩემმა იყიდა Isuzu Rodeo 3.2 LS.73 წლის კაცს ვერ გავაგებინე ავტომატიკის მუშაობის პრინციპი.დედას უტყ...ს კარობკას,ისე ხმარობს.ეს მანქანა 105000 მილი გარბენით ვიყიდეთ.ახლა 170000 მილი უწერია.ეს მიახლოებით 300000 კილომეტრია.საოცარია,მაგრამ ამ მეორე როდეოსაც,უქანა ამორტიზატორების გარდა არაფერი არ ჯირდება.
ავადმყოფობად არ ჩათვალო.ორივე მანქანებზე უქანა ამორტიზატორებმა 150000 კმ გაიარეს.
საღოლ იაპონიას!
ეხლა გეკითხები თუ იცი,ეს ისუზუები 300000 კმ-დე საერთოდ არ ფუჩდებიან?თუ მე გამიმართლა ორივე შემთხვევაში?
სამშენებლო ფირმაში ვმუშაობთ.სვარკის აპარატები,მასალები...ცემენტი...ტვირთს ვერ გრძნობს ეს მანქანა.
იზუზუს მანიაკი არ ვარ.უბრალოდ გამაოცა ამ მანქანის გამძლეობამ.
ისუზუ არ აწარმოებს მსუბუქებს და მინივენებს.სატვირთოები,ჯიპები,ავტობუსები,სპეცტექნიკა...მინდოდა მინივენი და ავარჩიე ტოიოტა.თუ გამოუშვებს ისუზუ მინივენს,უეჭველი ვიყიდი.არ დაგავიწყდეს,მერსო მყავდა.ხარისხი რა არის,კარგად მესმის.
დიდი,დიდი პ.ს.
2.2 ისუზუზე ოპელის ძრავი დგას.სამჯერ შევცვალე.მაგარი ჩმო ძრავია.სხვა აგრეგატი,უკვდავია.ბოლოს დავაყენე ოპელ ომეგას 2.0 ძრავი და ამოვისუნთქე.ძაღლივით მატორი ყოფილა.
ახლა რომ მყავს 3.2 ძრავით,300000-ზე ახალივით მუშაობს.ეს ნამდვილი იაპონური ძრავია.თუ საჭიროა ვიდეოს დავდებ ამ ძრავის.ზეთის ხუფს მოვხსნი,შიგნით თეთრი ქათქათა ნაწილები ჩანს.საათივით მუშაობს.ზეთს ხარისხიანს ვასხავ რა თქმა უნდა.
This post has been edited by TVB-777 on 19 Apr 2013, 04:28