მყავს 2004 E500 w211
ერთ მშვენიერ დღესაც გავედი და უკანა მარცხენა საბურავი დაბალზე იყო. დავქოქე და დამიწერა „ STOP car too low"
აწევა მივეცი და აიწია მანქანა მაგრამ გულში ჩამრჩა.
მივიყვანე თეგეტაში და ავაწევინე ხადავოისაც შევახედე და არაფერი სჭირსო.
ჩამოწიეს მანქანა მაგრამ წინა ორი საბურავი დაეცა იმდენად რომ ამწედან ვეღარ გადმოდიოდა. არც აწევამ უშველა და არც არაფერმა.
მერე დანგრატით გამოვაცალეთ ამწეს ფეხები და საბურავის 2 ბრუნზე მანქანამ აწევა დაიწყო და გასწორდა. ელექტრიკებმა ვერაფერი გაუგეს. წავედი ცენტრში. ცენტრში შეართეს და ეგრევე პადუშკაააო წინა მარცხენაო არადა დილით უკანა მარცხენას უჭირდა. მოკლედ დიდად არც უყურეს და გამოცვალეო. არადა 2800 ღირს. რატომღაც უცოდნრობის საკითხმა დამაფიქრა. მანქანა დავქოქე და წამოვიყვანე. არაფერი უჭირდა. მერე ჩერეზ ჩერეზ ვიღაცა ხელოსანი მოვნახე დავურეკე ავუხსენი ესე ესე თქო და მოიყვანე უეჭველი პადუშკაა მე ხელოსანი ვარ ჩემებს მოგყიდიო. მივხვდი რომ იმას თავისი გასაყიდები ადარდებდა. სახლშI მოვიყვანე და დავაყენე. შევედი სახლში და მერე სადღაც დამჭირდა გასვლა მეორე მანქანა დავქოქე და გავედი. მანქანის გაჩერებიდან მინიმუმ 1 სთ ის მერე მოვბრუნდი და მანქანა ისევ ხოდზე იყო არ იყო დაწეული პასადკა. დილით რომ ვნქხე ჩამოსული იყო. საღამოს რომ მოვედი ჩამჯდარი. წეღან დავქოქე და
„ STOP car too low" ზუსტად 1 წუთში აწია თავისითვე ისე რომ არაფერი ჩამირთავს. გავთიშე და დარჩა ისევ სიმაღლეზე დილაზე ალბათ დაწეული დამხვდება.
შევნიშნე ის ფაქტორი რომ სიარულის დროს არ მიგდებს შეცდომებს,
ადრე რომ ვკეტავდი მანქანას რაღაცა ხმები მესმოდა ჰაერს უშვებდა და ჯდებოდა ხოლმე მაგრამ მერე რომ მოვიძიე ყველა ეგრე აკეთებს თუ სპორტულზე არ გყავს და პასადკას უშვებსო კომფორტიდან.
ვერ მოვიძიე ვერავინ ვინც ერკვევა ისე რომ არ დამაბოლებს. მირჩიეთ რამე რა ვქნა რისი ბრალია ან რა სჭირს სად გავაკეთო ზუსტი დიაგნოზი, დებილი ხელოსნის გამო არ მინდა 3000 ლარი გადავიხადო და უი შემეშალაო მერე შეილება დავადუღო კიდევაც ის ხელოსანი.
დამეხმარეთ რა.

((((((((((