გაუმარჯოს ბიჭებს, რამდენიმე კითხვა მაქვს, იქნებ დამეხმაროთ.
BMW e39, 523i, 1997 წ. მექანიკა. ერთი ვანუსით.
1.დილით რო დავქოქავ დიზელივით ხმა აქვს მატორს ჩხრიალებს ერთი ხუთი წამი და მერე ჩვეულებრივად. 10w-40ს ასხავდა წინა პატრონი, მე გავრისკე და 5W-40 ჩავასხი, რას ფიქრობთ, მაგის ბრალი იქნება?
2. ბენზინზე რო ვამუშავებ ტალკატელების ხმა მესმის, გაზზე არანაირი ხმა არ აქვს, ამაზე რას ფიქრობთ?
3. ყველაზე მთავარი რაც მაინტერესებს, რო ჩავაქრობ მანქანას, ზამოკს რო გადმოვწევ და პრიბორები ჩაქვრება, ისევ აინთება წამიერად პრიბორებიც და ფარებიც და ჩაქვრება. ესე შვება თქვენი პიპიებიც? ხომ არ მიუთითებს ეს რამე ზამეკანიაზე მანქანაში ან გაბანძებულ აკუმულატორზე?
4. მულტირულის შლეიფი დაახლოებით რა ღირს? რულავოი მქონდა მოხსნილი და ისე დავატრიალე რული, ეტყობა ზედმეტი მომივიდა :s ხან ასიგნალებს, ხან არა.
5. დილით რომ დავქოქავ სანამ გათბება ძრავი ტორმუზს რომ დავადგა ფეხი საკაიფოდ აბაროტი ეცემა და ქვრება

ესეთი რამე მოგსვლიათ? ან გაგიგიათ?
6. ხალასტოის რეგულატორი რომელია იქნებ დამილინკოთ სურათი ან რამე.
ყველაფერი დავწერე ბარემ რაც აწუხებს ჩემ ნაცარას. მადლობა წინასწარ
* * *
კიდევ ერთი, 1 საკითხს დავუმატებ რომ ჩხრიალი 5-40-ის მერე ეგრევე არ დაუწყია, მერე და მერე გაუჩნდა ეგ ხმა და კიდევ:
7. ცოტა ოდნაც დაქანებულ დაღმართზე თუ დავაყენე, პირველ სიჩქარეში რო ჩავაგდებ, პატარა ტალჩოკებით ნელნელა გორდება მანქანა. ქვა როგორ დავუდო პაკრიშკასთან მაგის დედა ვატირე

რატო გორდება გაქვთ რამე აზრი? რუჩნიკს კი გავაკეთებ მარა მიზეზი ხომ უნდა ქონდეს, რატომ გორდება?