BerDz3nAვიყავი უკვე დღეს თორე წავიდოდი მაგასთან. მოკლედ დამიწერა Intake - air temperature sensor, Tank-ventilation valve electrical faulth, Oxygen-sensor control limit, cylinder 4-6, oxygen-sensor control limit, cylinders 1-3 and 323 US only does fault afeects cylinders 1-6, xoygen stage for oxygen sensor heater, sensor 2.0 cylinders 4-6 before cat. დიაგნოზი: ცოზდუხამერია დაბრედილიო იმიტომ რომ ხალასტოიზე ნორმა შეაქვს ჰაერის მაგრამ მაღალ აბაროტზე 64 კგ-ზე მეტს ვეღარ აღიქვამს. არადა 270-280 კგ-ზე უნდა ადიოდესო, ამასთანავე ეგ ვოზდუხამერები ჰაერის სითბოსაც სინჯავსო და ეგაც დაბრედილიაო. ბაკის ვენტილაციის კლაპანიო და ლამბდები კარგიაო. მუშაობსო მაგრამ ვოლტაჟი არ უნახავს ლამბდების ამ მოდელებზე არ აჩვენებსო, არ აქვს მაგის ფუნქციაო 1997 წლის 523 მყავს. თუ ვინმეს რამე გეცნოთ, მაინტერესებს ყველას აზრი
* * *

ბიჭებო ესეც ამინთო და აღარ ქვრება, აქამდე არასოდეს მქონია ესეთი შემთხვევა. გაზზეა 2 წელია მაგრამ არასოდეს აუნთია აქამდე. დგეს კომპზე რომ იყო შეერთებული სბროსიც გავუკეთეთ. ესეთ სიტუაციაში აინთო, გაზი აყენია 4 თაობა და ვარეგულირებდი მაგ გაზს კომპით, რეგულირებისას ხან ბენზინზე რთავს ხან გაზზე თავისით, ჩავაქრე მანქანა და რომ დავქოქე ეს აღარ ჩაქვრა, მერე გაზს სანამ ვადგამდი ფეხს როგორც ვადგამდი ისე მიდიოდა, ავუშვებდი თუ არა აბაროტები ავარდებოდა მაღლა თავისით, ჩავაქრე დავქოქე და გაუარა მარა ეს ლამპოჩკა დარჩა. 3-ვე ტროსი დროსელთან ადგილზეა არც გადამხტარია და არაფერი. გააქვთ რამე აზრი?