ცოტა შორიდან დავიწყებ, მეგობარმა ჩამოიყვანა კომპრესორიანი მერსედესი და როგორც თითქმის ყველა კომპრესორს ხმაური ახასიათებს, პლუს ძნელად შესამჩნევი პატარ-პატარა სიმპტომები რის დაწერასაც აზრი არ აქვს ინდივიდუალურია და შეიძლება სხვადასხვა ზრავზე იცვლებოდეს "კლინიკური" სურათი.
დავიწყე იქედან რო გავარკვიე, ნორმალურ კომპრესორს ზედმეტი ხმაური არ ახასიათებს და საჭიროებს ზეთის შეცვლას გარკვეული პერიოდულობით, ვინაიდან კომპრესორში არსებული ნაწილები ხახუნის ძალის მოქმედებით მოიხმარენ ზეთს (
https://www.ecstuning.com/ES2776204/ ან სხვა ანალოგები მე პირადად ეს ვიხმარე
http://www.vecchio.co.uk/supercharger-oil-...i-cooper-s.html ) და წნევის შემქმნელი ალუმინის ლილვები უზეთობისგან იხაზება , წნევა ვარდება და სიმძლავრეც ეცემა, აქედანაა ზედმეტი ხმაურიც. სურათზე დახაზული კარგად ჩანს. მოკლედ დავიწყეთ ზეთის ძებნა, მივაკითხე მერსედესის ცენტრს, მაგათ სასახელოდ უნდა ითქვას -იცოდნენ კომპრესორის ზეთის არსებობა, თუმცა არ ჰქონდათ და სულ მეორე ადამიანი ვიყავი ვინც ეს პროდუქტი მოიკითხა. ბეემვეშნიკი რო მერსედესს ვაქებ -როგორია

ნუ ბეემვეში გაგნებაში არ არიან რა არის როგორც ყოველთვის და საერთოდ თბილისის ბმვ წარმომადგენლობის ....... აწ და მარადის. მოკლედ ვიშოვე აქვე ას დელკოს წარმომადგენელთან ზეთი სადღაც 135 გრამია ფლაკონში, გამოცვლის პროცედურა მარტივია, მაგრამ ძალიან ბევრი რამეა მოსახსნელი და შრომატევადია, ერთადერთი ხელოსანი ვინც დათანხმდა და რაც მთავარია მიხვდა რაზე იყო საუბარი არის ნიკა 593496024-ორთაჭალაში ავტოსადგურის უკან მუშაობს, მატორისტია, ყოფილი ავტომრბოლელია ესმის და უყვარს მანქანა. შევცვალეთ ზეთი, დაახლოებით 60 გრამი აკლდა. შედეგი: ძრავი უფრო რბილად მუშაობს და შედარებით სწრაფად კრიფავს"აბაროტებს". ყოველივე ზემოთქმული პირადი დაკვირვების და გამოცდილების შედეგია და ვინმესთვის თავს მოხვევას არ ვისახავ მიზნად, ამიტომ დისკუსიას ამ საკითხზე არ ვაპირებ. დახმარებას თუ გაუწევს ვინმეს ჩემი ნაჯღაბნი მოხარული ვიქნები.
This post has been edited by sosoatis on 10 Apr 2016, 11:15
მიმაგრებული სურათი
[quote]კრუიზკონტროლის კნოპკის ცოდნა "უკეთეს ქართველად" ვერ გაგხდის, ვაზის დამყნობის ცოდნა - კი...[/quote]