ინფორმაციის ანალიზატორი კიდე ხო...
ერთი ერთს იტყვის, მეორე მეორეს, მესამე თავისას და ანალოგიურად... როცა თვეები ასე ეძებ უკვე შენი დასკვნები გამოგაქვს და მეტნაკლებად შენზე მორგებული გზა.
აი მაგალითად არავის არსად არ დაუწერია ან მე აარ წამიკითხავს და არ მინახავს კომპენსატორების შემოწმების ამომწურავი მეთოდი, სულ შემთხვევით თავისთავად გავერკვიე, სიტუაციურად.
* * *
სანამ კომპენსატორს ხელში არ დაიჭერ და არ იგრძნობ საკუთარ სიბინძურეში როგორ მოძრაობს (თუ მოძრაობს) იქამდე ვერ მიხვდები რა ისეთი რამეა.
1 ვიდეოს ვუყურე სადაც კაცი ამბობს, რასპრედვალი ისე დაატრიალეთ რომ ჩაჭერილი დარჩესო, 10 წუთში დაატრიალეთ რომ განთავისუფლდესო და მერე დააწექითო რაღაცით სანამ დაშლითო.
კიბატონო, ჭკუასთან ახლოსაა თუმცა როგორც ჩანს ვერც მასე გაიგებ. იქედან გამომდინარე, რომ შენ თვალით ვერ მიხვდები რა დონეზეა ჩაჭრრილი.
დავუშვათ მიხვდი , დანარჩენები ?
სანამ არ ამოვიღე ვერაფრით ვერ ჩავწიე. უკვე ამოღებულზე ერთერთმა მოგვიანებით გააპარა წნევა - უბრალოდ ხსნარში იდო. ანი აქ იმდენად დიდი ნაგარი ედო ბურთულაზე რომ ბურთულა თვითონ არ კეტავდა წნევას ნაგარი კეტავდა.
აი უკვე კარგად გასუფთავებულს, ზეთზე კიარა საწმენდ ხსნარზევ ძვრა არააქვს.
გარდა ამისა ბევრი ისედაც მისულია გაფუჭების პირას როგორც ჩანს. ეს ყველა მანქანაზე მასეა რა. კომპენსატორი ერთხელ რომ დაიტენება იზ ზეთი მასში სამუდამოდ რჩება. ამიტომ კარგი ზეთით უნდა დაიტენის და შემდეგ კიდევ შემოწმდეს შეცდომის გამოსარიცხად.
ზუსყად 400 დოლარი ღირს ახლები 24 ცალი.
კომპენსატორი 98% შემთხვევაში იწმინდება და განაგრძობს მუშაობას
2 % მექანიკური ზიანია. ამ 2 % ვინც მოექცევა იყიდის მეორადს და გაწმინდავს.
ტელეფონით ვწერ იმედია რამატიკულ შეცდომებს ყურადღებას არ აქცევთ.
ეს დასკვნა გამოვიტანე...
* * *
აი ვინც ,,კომპენსატორების საწმენდ დანამატებს'' ყიდის ამიხსნას ერთი ხელით რაც არ იწმინდება მთელი ღამე კლაპნების საწმენდ სითხეში ნადები და შემდეგ ხელით, როგორ იწმინდება ძრავში ჩასხმით ?
დიმექსიდში ჩავდე შიგთავსები და აბა ვნახოთ მართალია თუ არა ლეგენდები.