BENIAMINOვიცი შენი თემა. დაწვრილებით გადავავკე თვალი სანამ ამ თემას გავხსნიდი, თუმცა რამდენადაც ვიცი თემა შეწყდა. ახალი გახსენი ? თუ მაინცდამაინც ის გამომრჩა სადაც პრობლემა მოაგვარე ?
+ ამას გიზიარებ ძმაო, მაგრად გიწვალია.
მიუხედავად ამისა, აღმოჩნდა, რომ არ უშველა ხომ ასეა ?
რუსულ სტატია ყყუილად არ მაქვს დადებული, ვიცი ეგ ყველაფერი, რათქმაუნდა ისიც ვიცი გიდრიკები როგორ მუშაობს ან იწმინდება ან იცვლება.
ხომ ნახე კაცი რას წერს, ახალი მატორი ააწყო და მაინც აქვს
შემიძლია ბევრად მარტივი მაგალითი მოგიყვანო, ყველანაირად გაუბედურებულ ძრავებს არააქვთ ასეთი პრობლემა.
თუ რამეს მასწავლი რათქაუნდა მადლობის მეტს არაფერს გეტყვი, რაზეა საუბარი, ფორუმის არსიც ხომ ესაა, ურთიერთდახმარება.
მოდი ვისაუბროთ ისეთ რამეზე რაზეც მე პირადად არ შემიმოწმებია :
1) ნაგრუსკა კალენვალზე
2) ალტერნატორი + აკუმულაყორი + კლემები
3) კომპიუტერი
4) ახლა ერთი კაი კაცის ( მისი მონაცემებით დავსვი სმესი იდეალზე) ჩამონაწერს გადავხედე (ცოტახანში დავლინკავ ტელეფონით ვარ) თითქოს არაფერი ისეთი , აბაროტებს ხალასტოიზე, რაც უკვე ნე- 20 ვნახე და შესაბამისი ყურადღება არ მივაქციე.
რატომ არის მ54 ავტომატის იდეალური აბაროტი 720 და ჩემი 695 ?
აქ ხაზგასმით წერს - დამატებითი ნაგრუზკა
კალენვალზე,ბანძი პრაშივკა ანდა ვიღაჩამ იჩალიჩა დისში.
აბა ახლა ამაზე გავამახვილოთ ყურადღება.
ვინმეს ეს ფაქტორები თუ შეუმოწმებია ?
* * *