Wir freuen uns, mit Mehmet einen Spieler gefunden zu haben, der perfekt in unser Anforderungsprofil passt. Er ist ein junger Spieler mit deutschen Wurzeln, der sich in dieser Saison stark in den Vordergrund gespielt hat.
ჩვენ ბედნიერები ვართ რომ შევიძინეთ ეკიჩი, ეს ისეთი ფეხბურთელია რომელიც ჩვენს მოთხოვნებს აკმაყოფილებს ამომწურავად თქვა ალოფსმა
Thomas Schaaf ergänzte: "Er passt mit seiner offensiven Spielwiese gut zu uns. Er wird mit seiner Art der Spielführung für positive Momente bei uns sorgen."
ის ისეთი ფეხბურთელია,რომელიც ჩვენს შეტევას კიდევ უფრო გააძლიერებს და ახალს შემატებს
სათამაშო ტაქტიკაში
"Werder ist eine sehr gute Adresse für mich. Ich freue mich auf das Stadion, die Fans und die Mannschaft. Ich möchte meine Chance hier nutzen. Ich kann mich hier positiv weiterentwickeln. Ich möchte meine Qualitäten einbringen, damit es für die Mannschaft gut läuft."
ვერდერი იდეალური გუნდია ჩემთვის, აქ მე შევძლებ გავიზარდო და ჩამოვყალიბდე დიდ ფეხბურთელად, მე მაქვს ამბიცია ვიყო წარმატებულია და ვერდერი სწორედ იმ გუნდად მიმაჩნია სადაც პერსპექტივა ძალიან ფართოა
ფი.სი
ჰეჰმეთ აბა შენ იცი, ხარისხნიანი ფეხბურთელი ხარ და
უკვე ვგრძნობ ძაან ბომბაც გაიზრდები ,
ოზილზე მაგარი, იმიტომ რომ <მშრომელი> ხარ მინდორზე
განსხვავებით მეცუტიზგან
მიმაგრებული სურათი