მაგ ვიდეოს გადამღები ცვეტში გენიოსია.. მაიკლ ბეიმ რომც მოინდომოს და ჩართოს მთელი მისი გენიალურობა,
გაუჭირდება ეგეთი თესლი სცენის გადაღება, სადღაც უფრო მაღლა დგას.. არადა არ ვიცით ვინაა

ყველაზე მაგარი და დრამატული სცენაა, ვანო რომ მიმართავს ახალაიას და კოდუას - ერთმანეთში
დაილაპარაკეთ და მიმართულებები გაიყეთო, ნაპოლეონის და მიურატი & ნეის ასოციაცია ჩნდება ეგრევე...
მაგრამ მერე კადრში შემოდიან ახალაია და ვანაბი-რემბო კოდუა რომელსაც ხელში ორი მობილური უჭირავს და
ერთიდან მეორეზე რეკავს - მეორედან პირველზე.. მაგრამ თან ხვდები რომ ამათ ერთმანეთში რაღაც შიდა გრიზნიაც
აქვთ, თორემ ვანოს თქმა რაში უნდა სჭირდებოდეთ იდეაში..

თან ღადაობაა ორ რუს აგენტს ეძებენ და ამ დროს მთავარი ინსტრუქტორი რუსული აქცენტით ასწავლის დანარჩენ 30
მთავარ დამრტყმელ ძალოვანს - მინდორში ქვეითად გადაადგილების ანა-ბანას..
მანდ კიდევ იკვეთება ის, რომ მარტალია ვანოს შეუძლია კოდუა-ახალაიას მისცეს საველე დავალებები, მაგრამ თავისი ლიუბიმჩიკი
ჰყავს - თავისი რაზმით, რომელიც იმ მომენტში (დლია სტრახოვკუ) კოსტუმითაა მისული და დიდად არ აპირებს აჩქარებას..
მერე როცა ძალოვნების დონეზე ყველაფერი მოგვარებულია

რეჟისორს გადავყავართ პოლიტიკურ აღმსრულებლებთან,
თან ისე თესლად რომ ყველას ხასიათის გამოცნობა შეიძლება.. მაგალითად უგულავა თავიდანვე გაჯგიმული და მომავალი-პრეზიდენტის
ობრაზით მკაცრად მიიწევს მოვლენათა ეპიცენტრისკენ, ადეიშვილი თავის ძველ ნაცნობს აღმოაჩენს მისი ძველი ჭ კლასის ფუნქციონერის
წარსულიდან და გამოელაპარაკება

, ბაქრაძე და ვიღაცეები საერთოდ ვერ ხვდებიან იქ როგორ მოხვდნენ და ბოლოს მიშა რომელიც
მუდმივად ვანოს ეძებს...
ეპიკ ვიდეოა რა..

This post has been edited by DATOIA on 2 Dec 2021, 20:56
ა, ეგია სიმონ, მეტი კი არაფერი.. (C) ფრანც კაფკა
Cette entreprise est remplie à ras bord avec des enculés irréalistes (C) შარლ მორის ტალეირანი
სამაიმუნოდ გვაქვს საქმე ?! (C) ჰერბერტ სპენსერი
ნწ ნწ, რა თაობა მოდის ?! W.B. იეიტსი
დააკელი აგური - არ მოგხვდება ამხან'აგური (C) ვალტერ გროპიუსი