###ობის კიდევ ერთი მაგალითი დაჯვა კახი სიჩერტომ
ჯერ ერთიც, ბევრი ადამიანია ვინც ერთჯერადად იყენებს ტრანსპორტს დღის განმავლობაში, უფრო სწორად, ერთ გზას იყენებს, ანუ დღეში ორჯერ და ორი ლარი უნდა გადაახდევინო.
კვირაში 5 სამუშაო დღეა, ანუ 10 ლარი.
თვეში კიდევ 4 სამუშაო კვირაა, ანუ 40 ლარი.
შესაბამისად 20 ლარს თუ ტოვებდა, ეხლა უნდა დაატოვებინო ორჯერ მეტი.
ულიმიტო აბონიმენტი 90 წუთიანი კაია, ოქეი, მარა მაინც ხო ეგრე იყო? შეღავათიანად ხო მგზავრობდი საათნახევრის ვადაში, ხოდა ეხლა საინტერესოა ამის აღება როგორ იქნება, იმედი მაქვს 79 წლის პენსიონერ ნანა ბებოს პლანშეტის ათვისებას არ აიძულებენ.
ესეც რომ არ იყოს, თუ 250 ლარიანი ვაუჩერი თუ რა დედის ტყვნაც ქვია, უფრო აიაფებს რეალურად მგზავრობის ტარიფს, სწორია ის მოსაზრება, რომ ვინც საზოგადოებრივი ტრანსპორტით მოძრაობს ყოველდღიურად, უმეტესობას არ ვიტყვი, მაგრამ ალბათ დიდ რიცხვს არ აქვს მაგის საშუალება რომ თუნდაც 250 ლარი ერთიანად გამოაგოროს და ავტობუსის ბილეთში გადაიხადოს.
ამის პარალელურად გვაჯერებენ და ტრაკში გვტენიან, რომ თურმე ქალაქი საზოგადოებრივი ტრანსპორტით საზრდოობს და მომავალში მისი როლი კიდე უნდა გაიზარდოს, გზები დახაზეს და დედა #####ნეს ყველაფერს, ეხლა კიდე ეს.
რეალურად ერთ საშუალო მოქალაქეს ცხოვრებას ბევრად უძვირებენ და ურთულებენ, ყველა მხრივ, თემურ ჭყონიას და კახი კალაძეს არ შეეხება ახლა ეს არანაირად და არ შეწუხდება.