#54170621 · 3 Feb 2019, 23:44 · · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ჩატი
sonyrock უპირველეს ყოვლისა, საუბრის ტონი და ლექსიკური მარაგი დახვეწე, როცა შენთვის უცნობ ადამიანს მიმართავ და აქამდე თუ არ იცოდი, ამის მერე იცოდე, რო კარადაში ნივთის დატოვება მიბარების ხელშეკრულებაა (763-ე მუხლიდან) და ამ ყველაფერს:
QUOTE | გამოსვლისას ხო პარკი არ მომცეს მაწვალეს კონსულნტანტები ხო არ იყვნენ |
QUOTE | დამატოვებინეს არაა პრობლემაო მე არ მინდოდა დატოვება |
QUOTE | დამატოვებინეს მითხრეს არაა პრობლემაო და დამიკარგეს და ეს ნორმალურია? |
ეწოდება მიბარების ხელშეკრულების დარღვევა.
ამაზე რო ადამიანს პასუხობ, შენი ბრალიაო...
zigfried
QUOTE | ვერ გავიგე რატომ დატოვე კარადაში პარკი ან დაგრჩა მეტი ყურადღება უნდა გამოგეჩინა თუმცა რათქმაუნდა დარჩენილი ნივთები უნდა ინახებოდეს |
მიბარების ხელშეკრულების მეორე მხარეს აქვს ვალდებულება - თუ ხედავს, რომ ავიწყდება და ისე ტოვებს შენობას, თვითონ უნდა შეახსენოს. მით უმეტეს, აღარაფერს ვამბობ მომსახურების ხარისხზე, რამაც პირდაპირ თუ ირიბად გამოიწვია მიმბარებლის შეცდომა:
QUOTE | მაწვალეს კონსულნტანტები ხო არ იყვნენ |
QUOTE | იმენა საშინელი მომსახურეობა აქვთ პარკი კი არა ბავშვი დაგჩებოდა ამირიეს გონება ტიპებმა და კიდე მე ვარ დამნაშავე? |
QUOTE | დიდი კომპანია ხართ და ესეთი ხარვეზები ძააან ტეხავს! |
 საქართველოში ვართ, სადაც ბაზარი არეგულირებს.
|