აუუ მაგარი იღბლიანი ყოფილხაარ
ჩვენთან ლექციიდან, გამოცდიდან კაცი გაუგდია იმირომ რომ ლექტორს კითხა, ერთი საათით დაგვიანებით რატომ ვიწყებთ წერასოო
ადმინისტრაციას ყოველთვის ფეხებზე ეკიდე

) რამდენჯერ რამე დამჭირვებია და მივსულვარ (ნუ ამ ბოლო დროს რაც მაკა გაიჩითა კიდე ნორმალურად არის ყველაფერი შედარებით) ყოველთვის ყველა გიკიდებდა..
სტრუქტურააა ხოო ვააბშეე რაა.. არცერთი სტრუქტურა არ მუშაობს კარგად

და ლექტორების შეტენვა ხოო ვააბშე რა ისეთ საგნებს გასწავლიან ვაბშე რო ნი პრიჩოომ მაგალითად.. ჩვენ დროს შედგა მხოლოდ სამი განხრა.. მენეჯმენტი, მარკეტინგიი.. და ფინანსები.. ნუ სხვები როგორებიცაა საერთაშორისო ბიზნესი, ბუღალტერია, ტურიზმი და ასე შემდეგ არ შედგა ჯგუფები.. ხოდა ადგნენნნ და საერთაშორისო ბიზნესის რაღაც საგნები შემოგვტენეს მარკეტოლოგებს და ასე ალბათ შეტენს რაღაც რაღაც საგნები ფინანსისტებს და მენეჯმენტსააც..
ბაზარიი არაა.. კაიაა რო ვისწავლე ის საგანი მარა, სულლ ყველას არ კიდია მე ვისწავლი თU არაა

უბრალოდ ლექტორიი შეგვიტენეს და სულაც არ უნდოდა 90 %-ს იმ საგნების სწავლა და იდეაში მართლები არიან

როცა ირჩევ განხრას, ხოო.. მაგალითად მენეჯმენტს.. რატომ უნდა ასწავლო ტურიზმის საგნები? სიტყვაზე ვამბობ... ტურიზმი რომ დომოდა წავიდოდა ტურიზმზე
კიდე, ძაან ბევრი ლექტორიი ყავთ იმიტომ რომ კი არ გასწავლოოს არამედ ჩაგჭრას.. და გაგირთულოს საქმე იდეაში ისეთი საგნები რომლებიც ზოგადად უნდა ისწავლო და ვერ დაიზეპირებ გისვამენ ლექტორს რომელიც დეტალებში გთხოვს რომელ გვერდზე რა წერია.. და საგანს დოგმებში აქცეევს
და თაან როგორ შეიძლება საგანი,,, მარკეტიინგში და ვაბშემც ბიზნესზში მოაქციო დოგმებშიი ? დააზეპირებინოო ხალლხს რომ მარკეტინგი არის 4 P ... და თან მეორე კრუსზე 4 იყო.. და მეოთხეზე 7 P გახდა

მაგრამ შენ რომ ერთი P მიამატო კიდე

შეცდომაა.. და იგივე P რომ კოტლერმა მიამატოს უკვე დოგმა ხდება, ნუ კოტლერი მარკეტინგის მამაა და ასე შემდეგ.. არადა ეგრე არაა... და იყო რამოდენიმე ლექტორი ვინც გაცნობისასს ეგრე გაგვეცნო.. დოგმები არ არსებობს ...
და ისეთ საგნებზე კიდე რომელიც მართლა გჭირდება, გისვამენ ლექტორრს რომელიიიცც, ან ვაბშე არ დადიის ლექციაზე, ან ვაბშე არაფერს გასწავლის ან ცდილობს და არ გამოდიის რა ქნაას

გვყავდა ერთი სტატისტიკის ლექტორი... ახალგაზრდა ბიჭი.. სხვათაშორის EსM ქონდა დამთავრებული.. და ძალიან ცდილობდა სტატისტიკა ესწავლებინა.. ინგლისურად ხსნიდა.. .. ჩვენ ვერ ვგებულობდით.. რასაც ხსნიდა...და თან ამასთან.. ლექციის ახსნის მაგივრად.. მორალს გვიკითხავდაა..
ჩვენზეე მაქსიმუმ 3-4 წლით უფროსიი .. და რამოდენიმე მასზე უფროსიიც იჯდა ლექციაზე
ქვიზიი მიწერიია იციი რაზეე? ... განა იმაზე რას შეიცავდა წინა თავი.. არამედ იმაზეე თუ როგორ დასჯის ლექტორიი ადამიანს თუ გადაიწერს.. თუ იFრირაიდერებს.. და ასე შემდეგ..
კონცლაგერიაა? თუ სასწავლებეელი ?
ნუ არის გამონაკლისები რა თქმა უნდა.. მაგალითად.. მაგარი ლექტორიია ძალიან,, ხათუნა ბასილაშვილი (ინგლისურის)
მარინა ნებიერიძე (ფრანგულის) , ბუბა ლეჟავა.. (ბევრ რამეს ასწავლის, მარკეტინგში,.. ) ტერეზა ბოლი მაგარი ქალია

, კიდე რავიი წიკლაურიი დათოო..და ნუ კიდე რამოდენიმეე..

ხოდა ამ ყველა პრობლემის მარტივად გადაწყვეტა შეიძლება რა..
1. ადმინისტრაციის მკაცრი კონტროლი.. და კარგი ადმინისტრატორების აყვანა.. და არა მენეჯმენტის ნათესავების..
2. ლექტორების დანიშვნა,, გამოცდილი ლექტორების რომლებიც სტუდენტებს მარტო სლაიდებს კი არ წაუკითხავენ, არამედ პირადი ცხოვრებისეული მაგალითებით გააამდიდრებენ ლექციას. (მაგალითად... წიკო, ბუბა, ერეკლეე.. და ასე შემდეგ)
3. ხოო და ამ ყველაფრიის კონტროოლი.. და არა მიგდება მიტოვება.. და წელიწადში ერთხელ დახედვა ///
This post has been edited by cucqa on 22 Nov 2008, 05:11