პირველ თემაში მაგალითად ჩერნობილის მოვლენა მოვიყვანე
მეორე თემაში რა არგუმენტები ჩამოვწერე, რაც მახსოვს:
1)თვითონ სახელმძღვანელო
2)არაკვალიფიციური მასწავლებელი
3)ენის სირთულე(ფურცელზე მაგალითი არ მომიყვანია, მაგრამ ხომ არსებობს ამის ფაქტები, მაგალითად თურქეთში თავიდან შემოიღეს არაბული დამწერლობა, მაგრამ მოსახლეობის მხოლოდ 2 %-მა მოახერხა მისი ათვისება და მერე გადავიდნენ ლათინურ ანბანზე
4) დროის უკმარისობა(1 წელი არასაკმარისიად მივიჩნიე
5) თვითონ კონტინგენტი (ანუ ვთქვათ პატარები ადვილად ითვისებენ, უფროსები ძნელად, და შესაძლებელია კონტიგენტი მოზარდები იყვნენ თქოო
6)ადგილმდებარეობა(ანუ რაიონი & სოფელი VS ქალაქი

)
7) სახელმწიფო ენის არმცოდნეები ან ნაკლებად მცოდნეები რამდენად იტნეგრირებულები არიან დანარჩენ საზოგადოებასთან, განსაკუთებით ეს საკიტხი აქტუალურია ეთნიკურ უმცირესობების კუთხით
ეს რაც მახსოვს

ვცდილობდი რაც შეიძლება მეტი გამომსვლოდა, ასე რომ ზოგი არგუმენტი თუ ღიმილს მოგგვრით, არ შეიმჩნიოთ