ეგრე გამოდის.
ჩემს ირგვლივ ვინც კრაფტები გასინჯა, მერს აღარ სვამს. მარა ერთგული კლიენტი მუდამ ეყოლება კომერციულ პივებს.
აი კონცერტებზე და სტადიონებზე უწინ ვერცერთ კრაფტს ვერ ნახავდი. გრუბად 2010 წლამდე, მარტო ჰაინეკენი, მილერი/კორონა. ბოთლი 12-15 დოლარი.
დღეს სხვა Თემაა. 50/50 დევს.
საქმე იმაშია, რომ მოთხოვნაა და იზრდებია ქრაფტ სახარშები.
დახურვა ძველის ვერ მივხვდი.
პირიქით უმატებენ ფართოვდებიან და მრავლდებიან სახარშები.
Troegs 2010 წლამდე მცირე ზომის სახარშად ითვლებოდა, დღეს გიგანტია, მეორე დიდი სახარში მიუმატეს.

Antietam სახარში, ეს ჩვენს ქალაქშია,
იყო მიკრო სახარში, ჩვეულებრივ შოპინგ პლაზაზე პაწაწინა ფართზე, სპორტ ბარი /სახარში ერქვა,
დღეს შეიძლება ითქვას გიგანტია.
უზარმაზარ ფართზე ააშენეს შენობა,
წარმდობა 40 ჯერ გაზარდეს. სერიოზული თემაა.
პს. დახურვით კი გამიგია დაუხურავთ ულიცენზიო, ფეიკ სახარშები.
ან შეიძლება ერთმა სახარშმა მეორე შეისყიდოს.
იმ დღეს ამოვიკითხე სენტ ლუისის შლაიფლაიმ შეისყიდა ასევე მიზურის ქრაფტსახარში ტრაილ ჰედი.
ტრაილ ჰედის ოუნწრმა გადაწყვიტა წარმატებული 25 წლიანი მოღვაწეობის შემდეგ გაეყიდა კომპანიის 100% წილი, შლაიფლაის მენეჯმენტის ქვეშ.
ის ფული მოგვცა მე და შენ რაც იმ სახარშში აიღო)))))
Don't tell people how to do things, Tell them what to do and let them surprise you with their results.