მესმის რასაც ამბობთ, მარა მამაკაცი რომ მიდის ზიარებაზე პირველი ეგ იმას ნიშნავს რომ ქალი დაკნინებულია?
ეკლესიისგან დამოუკიდებლად რამდენი რამე არსებობს სადაც, ერთ სქესს ეძლევა გარკვეული უპირატესობები. ზუსტად მაგიტომ მოვიყვანე მაგალითები ზოგადად ადამიანის პრაქტიკული და ფიზიონომიური ცხოვრებიდან

რომ თუ ბუნებრივად განსხვავდებიან ქალები და მამაკაცები ერთმენეთისგან, რატო არის საკვირველი რომ იერარქიულადაც ასე იყოს.
მაგას რა მნიშვნელობა აქვს. არც ქრისტიანულ ეკლესიას არ დაუწესებია იერარქიული განსხვავებები. თუ აღიარებ ეკლესიას მაშინ ისიც უნდა აღიარო რომ უფლის მოცემულია ეკლესიაც და ჩვენი ფიზიონომიაც.
თუ ნაწილობრივ დავეთანხმეთ მაშინ რათქმაუნდა პასუხს ვერ მივიღებთ. თუ ადამიანების დაწესებულია რომ ქალი არ დაიშვას საკურთხეველში და ასე შემდეგ მაშინ არასწორი იქნება ბუნებრივია. მარა თუ სული წმინდის მადლით შემოსილი ეკლესიის მიერ არის დადგენილი რომელიც ღვთის ნებას აღასრულებს. მაშინ რატომ არ დავსვათ ეს კითხვა იმ საკითხებშიც სადაც ღვთის ნებაა გამოხატული.
გამოდის რომ მორწმუნეებს ვისაც წამთ რომ სამოციქულო ეკლესიში არის სულიწმინდის მადლი არ გაუკვირდებათ რომ ღვთის ქმნილება ქალი რომელიც ბევრ რამეშია კაცისგან განსხვავებული ეკლესიასთან მიმართებაშიც არ იქნება მსგავსი.
თუ ვინმეს არც ეკლესიის ღვთიური მადლმოსილების არ წამს და მითუმეტეს ვერც ჩვენი რწმენის შექმნას და ზოგადათ ადამიანების შექმნას ვერ აიგივებს. მაშინ ბუნებრივია რომ ვერ გაიგებს ქალისა და კაცის როლის განსხვავებებს საეკლესიო ცხოვრებაში.
გილოცავთ ახალ წელს