Fuckin Perfectკარგი,რადგან ესე გაინტერესებს (

) დავწერ,მაგრამ მერე შენგან ველი პასუხებს,ერთი რა გაქვს წაკითხული საინტერესოა.... (წიგნების ვატორები და სახელი მაინტერებს კონკრეტულად... )
ვეცდები ძალიან მოკლედ დავწერო:
ექვსი დღის განმავლობაში მოხდა შემოქმედებითი პორცესი...
დასაბამად ქმნა ღმერთმა ცაი და ქვეყანაი - პირველად დასაბამი მოიხესნიება,რათა ვინმეს სამყარო დაუსაბამო არ ეგონოს. სამყაროს დასაბამი მისცა ღმერთმა, ხოლო ის რაც დასაბამს დროში იღებს, დროშივე აღესრულება, ანუ თუ არის დასაბამი ჟამიერი,აღსსასრულზეც არ უნდა დავეჭვდეთ.
სამყაროს შქემნის შემდეგ გაჩნდა ცვალებადი დრო: წარსული გაქრა, მომავალი ჯერ არ დამდგარა, ხოლო აწმყო ჩვენს შეგრძნებას მანამდე გაურბის ვიდრე მის შეცნობას მოვასწრებთ. ანუ დასაბამი ნიშნავს ამ დროის დასაბამს.
ხოლო ქვეყანაი იყო უხილავ და განუმზადებელ - დედამიწა იყო უხილავი შემდეგი მიზეზებით: ჯერ კიდევ არ იყო ადამიანი,რომელიც იხილავდა. ჯერ არ იყო ნათელი შექმნილი...
სული ღმრთისაი იქცეოდა წყალთა ზედა - ეს სული ნიშნავს ან აერის განფენას,ან კიდევ სული ღვთისა - სულიწმინდას ეწოდება.
დედამიწა შედგენა ელემენტებისაგან: ცეცხლი,ჰაერი,წყალი,მიწა...
გრიგოლ ნესელი სვავს კითხვას: რაში სჭირდებოდა უფალს ექვსი დღე შესაქმისა? აქ გამოიყოფა მყისიერი შესაქმე, ანუ ღმერთის მიერ თქმა და ქმნა ერთია. ღმერთმა მთელი შესაქმე ერთ ნებელობაში ,ერთ მოაზრებასა და ერთ სურბვილში ქმნა. გრ.ნოსელი მიხვდა,რომ ღმერთმა შექმნა საწყისი ელემენტები,სიმსიბექე,სიმშრალე,აიცივე, ეს ყველაფერი არის იდეები. თითეულ ელემენტს გააცნია უნარ: ნათებისა და ურთიერთმიმართებისა....
ეს ელემენტები შემდეგ შეერთდნენ...
(ახლა მეტის დაწერა მეზარება,დანარჩენ დღეებზე..... იმედია გაქვს შემნც პასუხი ჩემს კითხვაზე...

)
ეგრი