მაცხოვარს ქონდა ორი ბუნება ის იყო ხორცით კაცი ,ადამიანი რომელსაც სტკიოდა გრძნობდა და ქონდა სული ადამიანის ბუენბისა და იყო სიტყვა ღმრთისა ანუ ღმერთიც და თავის თავად ადამიანიც ბუნებით, მას არ გამოუყენებია სასწაული საკუთარ თავზე რომ თითქოს ტკივილები შეემსუბუქებინა თავისი თავისათვის, თავი დადო და აღესრულა ჯვარზე ჩვენი ცოდვების დასახსნელად და სამოთხის დასამკვიდრებლად,როგორც ადმიანი და რათქმაუნდა გვიჩვენა ამით , როგორი შეიძლება ადამიანი იყოს სულგრძელი მოსიყვარულე უფლის , მაცხოვარი სასწაულების მოხდენა და თუნდაც თავის თავის დახსნაც და იმ ურჯულო მღვდლების გაქრობაც ან საერთოდ თვითონ გაქრებოდა მაგრამ ეს იყო ესე საჭირო , წინასწარმეტყველების მიხედვით, დასძენს ბევრ ადგილას უფალი იესო ქრისტე და იძახის რომ ეს ესე უნდა მოხდეს იმიტომ რომ ნაწინასწარმეტყველებია,
წერია სახარებაში თავდაპირველად იყო სიტყვა და სიტყვა იგი იყო ღმერთან და ქრისტე იესოზე რა არის ნათქვამი ვინ არის იგი , იგი არის თვით ღვთის სიტყვა, მოვლინებული წმიდა სამებისგან მამისაგან და სულისა წმიდისაგან ჩაისახა ღვთისმშობელში და იშვა როგორც ძე ღმერთი, და არა ისე თითქოს სამია ღმერთი..
შენ რომ ვერ გებულობ გეტყვი შედარებას მარტივს რასაც ბევრი მოღვაწე და წმიდა მამა ადარებს და ხსნის. მზე არის ერთი , მას გაჩნია სხივები და სხივებისგან დაშვებული სითბო . ეს სამივე ერთია მაგრამ სამივე პიროვნულად თავისთავს მოიცავს მაგრამ ერთშია და ერთნი არიან.
წარმოიდგინე როგორი იქნება როცა ყველა წარვსდგებით ღვთის წინაშე და ესეთი დამცინავი ტონით გექნება გონება წმიდა სამებაზე

ეს საშინელებაა ძმაო , ღმერთი შეგეწიოს.
და ბოლოს სახარებიდან წმიდა სამებაზე და ადგილები რამოდენიმე სადაც ძე ღმერთის ღმერთობა წერია.
პავლე მოციქულის ეპისტოლე
კოლასელთა მიმართ
თავი პირველი 1
1. პავლე, მოციქული იესუ ქრისტესი ნებითა ღმრთისაჲთა, და ტიმოთე ძმაჲ
2. კოლასეს შინა წმიდათა და მორწმუნეთა ძმათა ქრისტე იესუჲს მიერ:
3. მადლი თქუენდა და მშჳდობაჲ ღმრთისა მიერ მამისა ჩუენისა და უფლისა ჩუენისა იესუ ქრისტესა. ვჰმადლობ ღმერთსა და მამასა უფლისა ჩუენისა იესუ ქრისტესსა, მარადის თქუენთჳს ვილოცავთ. 4. გუესმა სარწმუნოებაჲ ეგე თქუენი ქრისტე იესუჲს მიმართ და სიყუარული ყოველთა მიმართ წმიდათა.
პირდაპირ უწოდებ აქ ღმერთს მამასაც და ძესაც , არავინ იძახის ღმერთი სამიაო. ღმერთი ერთია სამკუთხედი ანუ და მასში არის თვისება პიროვნული მამა ძე და სული წმიდა ეს ერთიანდება წმიდა სამებაში ანუ იაჰვე არის იგვე მე ვარ მყოფი .
14. რომლისაგან მაქუს ჩუენ გამოჴსნაჲ და მოტევებაჲ ცოდვათა ჩუენთაჲ,
აქ საუბარია იესო ქრისტე ღმერთზე , მარტო ღმერთს შეუძლია წმიდა წერილის სწავლების მიხედვით ცოდვათა შენდობა და მოტევება.
15. რომელი-იგი არს ხატი ღმრთისა უხილავისაჲ, პირმშოჲ ყოველთა დაბადებულთაჲ.
ეს ნიშნავს რომ ხატი იგივეა რაც ტოლია, ან კიდევ რაც მსგავსია ერთნაირია და მისი , ძე ღმერთია, პირმშო მასშია ღმერთშია ღმერთისაა ის სიტყვა რაც ხორციელის სახით მოვიდა დედამიწაზე ანუ იესუ არის სიტყვა და სიტყვა როგორც იოანეს 1.1 ში წერია რომ არის დასაბამიდან სიტყვა, და სიტყვა იყო ღმერთთან და ღმერთი იყო თვითონ სიტყვა.
16. რამეთუ მის მიერ დაებადა ყოველივე ცათა შინა და ქუეყანასა ზედა, ხილულნი და არა-ხილულნი, ანუ თუ საყდარნი, ანუ თუ უფლებანი, გინა თუ მთავრობანი, გინა თუ ჴელმწიფებანი, - ყოველივე მის მიერ და მისა მიმართ დაებადა.
იოანე. თ 6
41. იუდევლები დრტვინავდნენ მის გამო, რადგან თქვა: „მე ვარ პური, ზეციდან ჩამოსული“ >>> ანუ მე ვარ ხო ნიშნავს მყოფს ანუ იესო გვატყუებს?როგორღაა ის ღვთის ძე ანგელოზმა განღმრთობა რომ მოინდომა და გატოლება ღმერთთან წუილით დაეშვა უფსკრულში. ეგ ერთი, მეორე , მე ვარ პური> პური ნიშნავს არა პირდაპირი გაგებით პურს არამედ ცხონების საზრდელს სულიერ სიცოცხლეს და მარადიულობაში მამა ძე და სული წმიდასთან სასუფეველში ცხონებას,ცხონდები კიდე ღმერთის ცოდვების მიტევებით მ ეგრე მოსე წინასწარმეტყველსაც ექნებოდა მაშინ ცოდვების მიტევების უფლება როგორც ღვთის გამორჩეულად მსასოებელს და ღმერთს უყვარს ძალიან მოსე მაგრამ ის არ არის ღმერთი არამედ წმიდანია ღმერთთანაა და ცხონებულია .
წმიდა სამებაზე.
მათე 28.
19.მაშ, წადით, დაიმოწაფეთ ყველა ხალხი და ნათელი ეცით მათ მამის და ძის და სული წმიდის სახელით!
კიდევ ერთი ძე ღერთის ღმერთ კაცომაზე.
იოანეს სახარება თავი 14.
7. მე რომ მიცნობდეთ, მამაჩემიც გეცნობებოდათ; ამიერიდან კი იცნობთ მას და გიხილავთ იგი.
8. ფილიპემ უთხრა: უფალო, გვიჩვენე მამა და საკმარისია ჩვენთვის.
9. უთხრა მას იესომ: რა ხანია თქვენთანა ვარ და ვერ მიცნობ, ფილიპე? ვინც მე მიხილა, მამაც იხილა; როგორღა ამბობ, მამა გვიჩვენეო?
10. ნუთუ არა გწამს, რომ მე მამაში ვარ და მამა - ჩემში. სიტყვებს, რომლებსაც გეუბნებით, ჩემით როდი გეუბნებით, არამედ ჩემში მყოფი მამა აკეთებს საქმეს.
11. მერწმუნეთ, რომ მე მამაში ვარ, მამა კი - ჩემში; თუ არა და, ჩემს საქმეს მაინც ერწმუნეთ.
მეტი რა გითხრა ძმაო ეს აქ ჩემით არაფერი წეირა წმიდა წერილიდან ბიბლიიდან და სახარებიდან არის ყველაფერი ზუსტად და არა ისე იაჰოველები რომ აკლებენ ან უმატებენ როგორც აწყობთ პირდაპირი გაგებით.