Welcome Guest (
ავტორიზაცია
|
რეგისტრაცია
)
ვალიდაციის წერილის ხელახალი გაგზავნა
წესები
·
დახმარება
·
ძებნა
·
წევრები
·
კალენდარი
·
რჩეულები
·
ჩატი
თბილისის ფორუმი
->
ტექნიკური კონფერენცია
->
პროგრამირება
->
System/Graphic Programming
გამოხმაურება
·
ახალი თემა
·
ახალი გამოკითხვა
Pages:
(36)
« პირველი
...
31
32
[33]
34
35
...
ბოლო »
(
გადავიდეთ პირველ წაუკითხავ წერილზე
)
ვსწავლობთ OpenGL-ს
, ალ ვილქომენ
მივიღოთ შეტყობინება ამ თემის განახლების შესახებ
·
გაუგზავნეთ ეს გვერდი სხვას
·
ამოსაბეჭდი ვერსია
|
თემის რჩეულებში დამატება/წაშლა
ამ ფორუმელის პოსტინგები გაქვთ იგნორირებული, ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ
Abnormalia
Desert Creature
ჯგუფი: Moderators
Abnormalia
Desert Creature
ჯგუფი: Moderators
წერილები: 37247
წევრი No.: 1332
რეგისტრ.: 16-October 02
#36406202
· 13 May 2013, 17:20 · ·
პროფილი
·
პირადი მიმოწერა
·
ჩატი
GPGPU გამოთვლებისთვის OpenCL და CUDA ნახე, ზუსტად მაგისთვის შექმნეს
--------------------
https://www.vrkemono.com/
https://www.youtube.com/c/vrkemono
https://www.fb.com/IGDAGeorgia
·
ციტირება
·
^
ამ ფორუმელის პოსტინგები გაქვთ იგნორირებული, ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ
Melodic Death Metal
Super Member
ჯგუფი: Users Awaiting Email Confirmatio
Melodic Death Metal
Super Member
ჯგუფი: Users Awaiting Email Confirmatio
წერილები: 275
წევრი No.: 133576
რეგისტრ.: 10-July 11
#36406364
· 13 May 2013, 17:32 · ·
პროფილი
·
პირადი მიმოწერა
·
ჩატი
QUOTE
CUDA
ვარჩევ ეხლა ზუსტად ერთ-ერთი ალგორითმის მუშაობის დროის შესამცირებლად
·
ციტირება
·
^
ამ ფორუმელის პოსტინგები გაქვთ იგნორირებული, ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ
Dixtosa
Crazy Member
ჯგუფი: Members
Dixtosa
Crazy Member
ჯგუფი: Members
წერილები: 3237
წევრი No.: 95742
რეგისტრ.: 14-July 09
#36496707
· 19 May 2013, 21:17 · ·
პროფილი
·
პირადი მიმოწერა
·
ჩატი
QUOTE
OpenCL და CUDA
ამათ ხო ალგოს გაპარელელება დასჭირდება? და შეიდერები ხო ისეა ალბათ გაკეთებული რომ თვითონ აპარალელებენ?
თან რატო უნდა ვიწვალო ალგოს მოფიქრებაზე. ნამდვილად არაა ტრივიალური.
თან გრაფიკასთან მაქ შეხება და GP GPU რატო უნდა გამოვიყენო
This post has been edited by
Dixtosa
on 19 May 2013, 21:53
--------------------
გaːψ
·
ციტირება
·
^
ამ ფორუმელის პოსტინგები გაქვთ იგნორირებული, ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ
Farel0x
Crazy Member
ჯგუფი: Users Awaiting Email Confirmatio
Farel0x
Crazy Member
ჯგუფი: Users Awaiting Email Confirmatio
წერილები: 3840
წევრი No.: 119928
რეგისტრ.: 22-August 10
#36496809
· 19 May 2013, 21:25 · ·
პროფილი
·
პირადი მიმოწერა
·
ჩატი
Abnormalia
QUOTE
OpenCL და CUDA
რომელი რესურსიდან შეიძლება ვისწავლო ზემოხსენებული ტექნოლოგიები?
ან წიგნებს ხომ ვერ მირჩევდი.
·
ციტირება
·
^
ამ ფორუმელის პოსტინგები გაქვთ იგნორირებული, ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ
Abnormalia
Desert Creature
ჯგუფი: Moderators
Abnormalia
Desert Creature
ჯგუფი: Moderators
წერილები: 37247
წევრი No.: 1332
რეგისტრ.: 16-October 02
#36511536
· 20 May 2013, 21:33 · ·
პროფილი
·
პირადი მიმოწერა
·
ჩატი
Farel0x
აქ ნახავ ყველაფერს
CUDA
-ზე.
http://www.nvidia.com/object/cuda_home_new.html
·
ციტირება
·
^
ამ ფორუმელის პოსტინგები გაქვთ იგნორირებული, ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ
Micho
Super Member
ჯგუფი: Registered
Micho
Super Member
ჯგუფი: Registered
წერილები: 525
წევრი No.: 8937
რეგისტრ.: 22-February 05
#36576300
· 25 May 2013, 15:32 · ·
პროფილი
·
პირადი მიმოწერა
·
ჩატი
ვისაც გამოცდილება გაქვთ, მაინტერესებს თამაშების გასაკეთებლად რისი სწვლით ჯობს დაწყება opengl, directx თუ რაიმე ენჯინის.
ოღონდ თამაშებში არ ვგულისხმობ ვების და მობილურების თამაშებს.
opengl-სთვის ვნახე ეს გაკვეთილები:
http://nehe.gamedev.net/
directx-სთვის -
http://www.gameinstitute.com/
--------------------
See you in lucid dreams
·
ციტირება
·
^
ამ ფორუმელის პოსტინგები გაქვთ იგნორირებული, ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ
STALKER(zubalama)
ნაიომნიკი
ჯგუფი: Registered
STALKER(zubalama)
ნაიომნიკი
ჯგუფი: Registered
წერილები: 910
წევრი No.: 84761
რეგისტრ.: 16-February 09
#36580535
· 25 May 2013, 21:25 · ·
პროფილი
·
პირადი მიმოწერა
·
ჩატი
Micho
თუ თამაშის გაკეთება გინდა ძრავი უნდა ისწავლო რამე და თუ ძრავის დაწერა მაშინ გრაფიკული ბიბლიოთეკა...
--------------------
Nvidia - The way it's meant to be played
·
ციტირება
·
^
ამ ფორუმელის პოსტინგები გაქვთ იგნორირებული, ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ
Micho
Super Member
ჯგუფი: Registered
Micho
Super Member
ჯგუფი: Registered
წერილები: 525
წევრი No.: 8937
რეგისტრ.: 22-February 05
#36662762
· 31 May 2013, 22:55 · ·
პროფილი
·
პირადი მიმოწერა
·
ჩატი
opengl გადავწყვიტე მაინც და QT-ში ჯობს დაწყება რომ მერე ლინუქსეც მარტივად გადავიდეს?
·
ციტირება
·
^
ამ ფორუმელის პოსტინგები გაქვთ იგნორირებული, ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ
Dixtosa
Crazy Member
ჯგუფი: Members
Dixtosa
Crazy Member
ჯგუფი: Members
წერილები: 3237
წევრი No.: 95742
რეგისტრ.: 14-July 09
#36770388
· 8 Jun 2013, 23:11 · ·
პროფილი
·
პირადი მიმოწერა
·
ჩატი
ფრაგმენტ შეიდერი ხელით რომ გამოვიძახო არა? ან რამენაირად რო ვუბიძგო რო თავიდან გაეშვას. მაგალითად ფრეიმზე რამე თუ გადმოივლის ის გაუშვებს მარა ეგ არ მინდა რამე ავტომატურად რო მოხდეს.
მგონი ხო?
ანუ glutDisplayFunc(display);
აქ როცა კი display ფუნქცია გამოიძახება შეიდერიც გამოიძახება :?
·
ციტირება
·
^
ამ ფორუმელის პოსტინგები გაქვთ იგნორირებული, ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ
qoiava
Graphics Software Engineer
ჯგუფი: Registered
qoiava
Graphics Software Engineer
ჯგუფი: Registered
წერილები: 440
წევრი No.: 126389
რეგისტრ.: 24-January 11
#36786905
· 10 Jun 2013, 10:54 · ·
პროფილი
·
პირადი მიმოწერა
·
ჩატი
Dixtosa
მოკლედ ფრაგმენტ შეიდერი მაშინ ეშვება როდესაც პიქსელი უკვე ეკრანზე უნდა გამოვიდეს. ასე რომ ნებისმიერი სხვა ხერხით შენ უნდა იზრუნო რომ გადახატვა მოხდეს და შესაბამისად იმ პიქსელებისათვის რომელთა განახლებაც ამ გადახატვით მოხდება გამოიძახება შენი ფრაგმენტ შეიდერი და მერე უკვე შენ იცი...
·
ციტირება
·
^
ამ ფორუმელის პოსტინგები გაქვთ იგნორირებული, ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ
STALKER(zubalama)
ნაიომნიკი
ჯგუფი: Registered
STALKER(zubalama)
ნაიომნიკი
ჯგუფი: Registered
წერილები: 910
წევრი No.: 84761
რეგისტრ.: 16-February 09
#37388264
· 26 Jul 2013, 00:00 · ·
პროფილი
·
პირადი მიმოწერა
·
ჩატი
აქაც დავდებ ბარემ, სამაგისტრო ნაშრომი Skeleton Extraction Laplacian Smooth-ის გამოყენებით:
·
ციტირება
·
^
ამ ფორუმელის პოსტინგები გაქვთ იგნორირებული, ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ
qoiava
Graphics Software Engineer
ჯგუფი: Registered
qoiava
Graphics Software Engineer
ჯგუფი: Registered
წერილები: 440
წევრი No.: 126389
რეგისტრ.: 24-January 11
#37391424
· 26 Jul 2013, 10:08 · ·
პროფილი
·
პირადი მიმოწერა
·
ჩატი
STALKER(zubalama)
თვითონ მეთოდს რა პარამეტრები აქვს? ტუ არ აქვს? მისცემ მოდელს და ცალსახად ერთნაირ სკელეტონს მოგცემს ყოველთვის?
·
ციტირება
·
^
ამ ფორუმელის პოსტინგები გაქვთ იგნორირებული, ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ
rezomegrelidze
Super Crazy Member
ჯგუფი: Members
rezomegrelidze
Super Crazy Member
ჯგუფი: Members
წერილები: 5428
წევრი No.: 133058
რეგისტრ.: 28-June 11
#37391443
· 26 Jul 2013, 10:11 · ·
პროფილი
·
პირადი მიმოწერა
·
ჩატი
STALKER(zubalama)
ანუ მაგ პროგებში დიფერენციალური განტოლებები გამოიყენე?
--------------------
A person who never made a mistake never tried anything new. (c) Albert Einstein
·
ციტირება
·
^
ამ ფორუმელის პოსტინგები გაქვთ იგნორირებული, ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ
actionscript
ფუმფულა დათვი
ჯგუფი: Members
actionscript
ფუმფულა დათვი
ჯგუფი: Members
წერილები: 9694
წევრი No.: 50600
რეგისტრ.: 3-January 08
#37391768
· 26 Jul 2013, 10:47 · ·
პროფილი
·
პირადი მიმოწერა
·
ჩატი
ანდროიდის გეიმ დეველოპმენტისთვის ღირს ამის საფუძვლიანი სწავლა (ძალიან დიდი დრო უნდა ხო ალბათ) თუ რამე მზა engine-ის გამოყენება ჯობია?
--------------------
I don't shine if you don't shine!
·
ციტირება
·
^
ამ ფორუმელის პოსტინგები გაქვთ იგნორირებული, ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ
qoiava
Graphics Software Engineer
ჯგუფი: Registered
qoiava
Graphics Software Engineer
ჯგუფი: Registered
წერილები: 440
წევრი No.: 126389
რეგისტრ.: 24-January 11
#37391883
· 26 Jul 2013, 10:57 · ·
პროფილი
·
პირადი მიმოწერა
·
ჩატი
actionscript
მზა ენჯინის გამოყენება კარგია და აადვილებს რა თქმა უნდა საქმეს. თუმცა თუ მაღალ დონეზე გინდა რომ იცოდე, ადრე თუ გვიან მოგიწევს ისწავლო. ასე რომ ჯობია დაიწყო OpenGL-იდან და მერე გადახვიდე მზა ენჯინებზე. მე ასე ვფიქრობ.
·
ციტირება
·
^
0 მომხმარებელი ათვალიერებს ამ თემას (0 სტუმარი და 0 უჩინარი წევრი)
0 წევრი:
მივიღოთ შეტყობინება ამ თემის განახლების შესახებ
·
გაუგზავნეთ ეს გვერდი სხვას
·
ამოსაბეჭდი ვერსია
|
თემის რჩეულებში დამატება/წაშლა
«
აქეთ
|
System/Graphic Programming
|
იქით
»
Pages:
(36)
« პირველი
...
31
32
[33]
34
35
...
ბოლო »
გამოხმაურება
·
ახალი თემა
·
ახალი გამოკითხვა
Close Topic Options
მივიღოთ შეტყობინება ამ თემის განახლების შესახებ
მივიღოთ შეტყობინება ელფოსტაზე ამ თემაში ახალი გამოხმაურებების შესახებ როცა თქვენ არ იქნებით აქტიური ფორუმში.
მივიღოთ შეტყობინება ამ განყოფილების განახლების შესახებ
მივიღოთ შეტყობინება ელფოსტაზე ამ განყოფილების განახლების შესახებ როცა თქვენ არ იქნებით აქტიური ფორუმში.
თემის ჩამოტვირთვა / ამოსაბეჭდი ვერსია
ჩამოტვირთეთ ეს თემა სხვადასხვა ფორმატში, ან ნახეთ მისი ამოსაბეჭდი ვერსია.
Forum Home
Search
დახმარება
საერთო ფორუმი
- General Discussion
- უსათაურო
- ფორუმის შესახებ
თემატური ფორუმი
- პოლიტიკა (+1 sub-forums)
- ქალი და მამაკაცი
- კულტურა და ხელოვნება (+4 sub-forums)
- მეცნიერება და განათლება (+7 sub-forums)
- მელომანია (+2 sub-forums)
- დასაქმება საქართველოში (+1 sub-forums)
- ბიზნესი და ეკონომიკა (+2 sub-forums)
- სამართალი
- სპორტი (+8 sub-forums)
- ჯანმრთელობა და მედიცინა (+2 sub-forums)
- სილამაზე და მოდა (+1 sub-forums)
- ფსიქოლოგია
- არსენალი (+1 sub-forums)
- ავტომობილები (+4 sub-forums)
- ფლორა და ფაუნა
- თბილისი (+1 sub-forums)
- მასმედია (+1 sub-forums)
- ინტელექტუალური სამაგიდო თამაშები
- კულინარია
- მშენებლობა და რემონტი (+1 sub-forums)
- მოგზაურთა კლუბი (+1 sub-forums)
ტექნიკური კონფერენცია
- კომუნიკაციები (+7 sub-forums)
- კომპიუტერები და ელექტრონიკა
- ყიდვა - გაყიდვა - გაცვლა (Redirect Forum)
- WWW (+4 sub-forums)
- Games (+6 sub-forums)
- Georgianisation
- პროგრამები
- პროგრამირება (+5 sub-forums)
- კომპიუტერული გრაფიკა და დიზაინი
- Apple
- Android Club (+8 sub-forums)
- პინგვინები და ეშმაკუნები
ყიდვა - გაყიდვა
- კომპიუტერული ტექნიკა (+2 sub-forums)
- ელექტრო და საყოფაცხოვრებო ტექნიკა
- მობილური ტელეფონები
- ავტომობილები
- უძრავი ქონება
- სხვადასხვა
ფორუმის სერვერების განთავსებას და ინტერნეტთან კავშირს უზრუნველყოფს:
CLOUD9
[ Script Execution time: 0.0382 ] [ 13 queries used ] [ GZIP Disabled ]
Powered by Invision Power Board(U) v1.3 Final © 2003
IPS, Inc.