Abnormaliaმაგარია, Toon Shader-ი ასწორებს..
რა მაინტერესებს, UDK-ში ბოლო ვერსიებში მატერიალების ედიტორში გაჩნდა Custom და Custom Texture Node-ბი, რომლითაც შეიძლება საკუთარი Node-ბის შექმნა.. და ნუ ასევე შეიძლება საკუთარი Lighting Model-ების დაწერა.
HLSL-ზე იწერება.
ხოდა დავიწყე ექსპერიმენტირება, და რავიცი, რაღაცეები გამომივიდა, მაგრამ ერთ Error-ს მიგდებს და ვერ გავიგე რა უნდა...
for (int j=-1*rad; j<rad; j++)
{
output+=tex2D(tex, uv + float2(i*dist,j*dist));
}
ამაზე მიგდებს ესეთ რაღაცას.

დიდი მცოდნე არ ვარ HLSL-სი .
ვიცი რო tex2D-ს სჭირდება ორი პარამეტრი
ერთი თვითონ sampler2D და მეორე Float2 ტექსტურის კოორდინატები..
ხოდა რავი რა არ ვცადე მაგრამ მაინც არ გამომდის..
მოკლედ თუ ვინმემ იცით help..