აქ როგორც ჩანს იცით unity

იქნება დამეხმაროთ

Rigid body-სთან მაქვს პრობლემა და კოლაიდერებთან.
გავაკეთე უბრალო სკიპტი, რომლითაც ბოქსი მოძრაობს ჰორიზონტალურად და ვერტიკალურად, მაგრამ არ აქვს ფიზიკური მახასიათებლები. ანუ არ "მაგრდება" სიბრტყეზე, არ აქვს წონა. არ ვარდება სივრცეში. ...დემოს გაკეთება მინდა, სადაც ბოქსი იხტუნავებს როგორც "სუპერ მარიო"

გადაადგილდება სხვადასხვა პლატფორმებზე.
ვანიჭებ პლატფორმებსაც და ე.წ. პერსონაჟსაც rigid body-ს და mesh collider/box collider-საც, მაგრამ ან სივრცეში ვარდება ობიექტი ან რეაქცია არ აქვს...

და კიდევ. ვთქვათ ვამოძრავებ ობიექტს ინპუტით, მინდა, რომ სხვა ობიექტზე, რომელიც rigid body-ა და კლაიდინგიც აქვს, ზემოქმედებას ახდენდეს, ამოძრავებდეს შეხებისას...