შეგიძლიათ გადმოწეროთ
OBJ ფაილი.
ის შედეგი ნამდვილად Bევრად უკეთესია Microsoft Photosynth-ტან შედარებით, რაც სურათებიდანაც კარგად ჩანს. თუმცა მეშს აქვს საკმაო პროლემები.
მთელი გეომეტრია დაყოფილია პოლიგონებად ( პოლიგონები პირდაპირ თავსდება ტექსტურაში ადვილად ) რაც მოითხოვს ახლო წერტილების გაერთიანებას (remove coincident vertices), ასევე გეომეტრია შეიცავს non-manifold წერტილებს და მონაკვეტებს, რაც ხელს უშლის შემდეგში სხვა ალგორითმებს.
ZBrush-ში მინდოდა გასუტთავება და კარგი
ტოპოლოგიის შექმნა, თუმცა არც დრო მაქვს საკმარისი და არც გამოცდილება ZBrush-ში.
PS მაგლობელი ვიქნები თუ დამეხმარებით ტოპოლოგიის შექმნაში.