ვაააააააახ ბიჯო....
კორნელობ რა.....
კახეთი შეიძლება არ არსებობდა როგორც ტერმინი ეგ. ჯანაშვილის სიტყვებია...ალაბთ ვარაუდობს რომ რევი უჯარმაში იჯდა....
მაგ წიგნის შემდეგ კიდევ 1 გამოსცა ჯანაშვილმა სადაც ამ გამოცემაზე ამბობს რომ ეს არ იყო სამეცნიერო გამოცემა საკიტხავი გამოცემა იყოო...
ტარიღებშიც შეიძლება ცდება მაგრამ არა როგორც ტქვენ და კორნელი

.....
რაც შეეხება გაქრისტიანების თარიღს..ე.ი. დაჯდა ვირაც V ან VII საუკ. და იცოდა რა რუფინუსის და ხორენელის გადმოცემა შეთხზა ქართლის მოქცევა...
თAნ შეთხზა 2 ვარიანტად ერ|თი მოკლე ქრონიკას რომ უწოდებენ მეორე ვრცელი...ან 1 ვრცელი და მერე ვიღაცამ შეამოკლა...და პროკლამაციის სახით
გაავცელა ეკლესიაში...
შემოიყვანა მინიმუმ 5 პერსონაჟი რომელნიც პირველ პირში აალაპარაკა...მერე ეს მოთხრობა (9-XIV საუკ. გჰადაწერილი იქნა 4 ჯერ..ტან 2 სინას მტაზე მოხვდა...) აღმოაჩინეს შატბერდში
კორნელობაა ეს..იმიტომ რომ ე.ი. რა დონის თავხედი უნდა იყოს მეცნიერი 20-ე საუკ. რომ V-VI საუკუნის სასულიერო პირს ასეთი რამ დააბრალოს...
ან ტავად უნდა ჰქონდეს ასეთი გამყალბებელი ბუნება...
ქართულ წყაროებში შეიძლება არის შეცდომა და ლეგენდა...მაგრამ გაყალბება არასდროს ყოფილა...
ქ.ც. აიბურდ დაიბურდა ვახტანგის კომისიის მუშაობის შემდეგ, მაგრამ ჯერ თ.ჟორდანიამ მერე სხვებმაც ანახეს რაა იქ ჩამატებული...
რაც შეეხება ხორენაცს თუ ნახავ ქარტულ გამოცემას შესავალშია ჩამოთვლილი 7-8 დიდი ხარვეზი რაც გადამწერების გაყალბებაზე მიუთითებს, მაგრამ მიუხედავად ამისა
მაინც იყენებენ როგორც წყაროს, ცხადია კრიტ. შენიშვნების გატVალისწინებიტ.