ამ საიტზე აღწერილია ვირეის ენვირონმენთის პარამეტრები მაგრამ მანდ ლაპარაკია მხოლოდ ორზე:
1. GI Environment (skylight)
2. Reflection/refraction environment
ხოლო ჩემთან არის მესამეც-Refraction environment (ანუ მარტო გარდატეხისა)

გაუგებარი არის აი რა:
1.ჯერ ერთი რა განსხვავებაა ამ ორს შორის (ანუ Reflection/refraction environment და Refraction environment)
2. მაგ საიტზე GI Environment და Reflection/refraction environment ფერზე უწერია: Color (Цвет) - позволяет указывать Вам фоновый (небесный) цвет. თუ ლაპარაკია არეკლვაზე ან გარდატეხაზე ლოგიკური იქნებოდა გვეფიქრა რომ ფერის ტონალობის მიხედვით უნდა დარეგულირებულიყო არეკლვა/გარდატეხა......არ არის ასე?

თუ ფერით არა მაშინ რითი უნდა დარეგულირდეს არეკლვა/გარდატეხა? ტექსტურით? მასაც რომ იგივე უწერია არსებითად? Texture (Текстура) - позволяет Вам выбрать текстуру
для фона. 
მოკლედ ცოტა დავიბენი მანდ
This post has been edited by არწივი9 on 23 Nov 2007, 15:43