Mysterious_profბევრი ხერხი არსებობს მაგის გასაკეთებლად. ყველაზე მარტივი არის Orient Constraint. მონიშნავ ობიექტს რომელიც უკვე ორიენტირებულია, შემდეგ შიFტით მონიშნავ იმას რომელსაც გინდა , რომ გადასცეც Rotate ატრიბუტები. გადახვალ Animation მენიუში დაContraint - Orient Constraint , გახსნი Optin-ს დანახავ თუ Maintain Offset - ი მონიშნულია მოხსნი ჩექბოქსს. Apply.
თუ ორივეს ორიენტაცია World-ია მაშინ პრობლემა არ უნდა იყოს.
ეხლა ერთი ობიექტის Rotate არის მიბმული მეორეზე.დააატრიალე პირველი ობიექტი და ნახავ, რომ მეორეც მიყვება. თუ არ გინდა ეგ კავშირი მაშინ Outliner-ში წაშლი "ობიექტის სახელი_orientConstraint1".
* * *
აი კიდევ მეორე ვარიანტიც. ეს პატარა სკრიპტი ერთი კლით გადაიტანს ერთი ობიექტიდან მეორეზე როტაციის ატრიბუტებს. უცბად დავწერე

ჯერ მონიშნავ იმ ობიექტს, რომელიც უნდა მოტრიალდეს და მერე შიFტით მონიშანვ იმას, რეომლისგანაც იღებს როტაციას.
სკრიპტი დააკოპიე სკრიპტ ედიტორში და დაჭირე Ctrl+Enter-ს . თუ ბევრჯერ გიწევს ხმარება მაშინ მონიშნე სკრიპტ ედიტორში მთლიანი სკრიპტი და მაუსის შუა ღილაკით "გადაათრიე" Shelf -ზე , თუ შეგეკითხა MEL -ი გინდა თუ Python-იო მიუთითე MEL. მაგის მერე მრავალჯერ შეძლებ მაგ სკრიპტის გამოძახებას შელFის ღილაკიდან.