ZEUSlogo maker ასე შეიძლება დაძებნო და რამე იპოვო მაგრამ
photoshop ზე კარგი რა უდნა იყოს ლოგოების დასამზადებლად
ან შეიძლება 3d max ში ააწყო რამე 3დ ლამაზი ლოგო და photoshop ში გადაიტანო სურათად ლამაზი გამოგივა ძაან
_______________________________
Stephanie_Sპირველ რიგში შედი საიტებზე და ვიდეო გაკვეთილები გადმოწერე დროდადრო მასწავლებელთან იარე ხოლმე საათში 15 ლარი ერთჯერადად როცა გაგიხარდება მიდი ხოლმე
___________________________
www.3dtin.com

___________
HDR LIGHT STUDIO
http://www.hdrlightstudio.com/
* * *
მათ, ვისაც გსურთ შეისწავლოთ AutoDesk® 3DS Max და ფლობთ ინგლისურ ენას, გთავაზობთ ინტერაქტიული პროგრამების მწარმოებელი კომპანია Digital-Tutors.Inc-ის პროგრამისტების მიერ მომზადებულ სასწავლო ვიდეო კურსს 10 Ways To Improve Your Modeling In AutoDesk® 3DS Max;
ვიდეოკურსის ყურადღებით შესწავლის შემდეგ თქვენ შეძლებთ ამ კუთხით წარმატებით იმუშაოთ პროგრამაში AutoDesk® 3DS Max და შექმნათ საკუთარი, პროფესიონალური დონის მოდელები;
Introduction and Project Overview;
Visualizing Your Modeling Projects;
Getting to Know Your Geometry;
Working With Poles and N-gons;
Adding Circular Resolution to Square Shapes;
Working with Normals;
Using xView to Find Geometry Problems;
Adding Sharp Detail to Curved Surfaces;
Adding Imperfections to Geometry;
Working with Viewport Backgrounds;
Working Symmetrically;
გადმოიწერეთ: 10 Ways To Improve Your Modeling In AutoDesk® 3DS Max
http://allshares.ge/download.php?id=38EEC57711 * * *
მათ, ვისაც გსურთ შეისწავლოთ AutoDesk® 3DS Max და ფლობთ ინგლისურ ენას, გთავაზობთ ინტერაქტიული პროგრამების მწარმოებელი კომპანია Digital-Tutors.Inc-ის პროგრამისტების მიერ მომზადებულ სასწავლო ვიდეო კურსს 10 Ways To Improve Your Modeling In AutoDesk® 3DS Max;
ვიდეოკურსის ყურადღებით შესწავლის შემდეგ თქვენ შეძლებთ ამ კუთხით წარმატებით იმუშაოთ პროგრამაში AutoDesk® 3DS Max და შექმნათ საკუთარი, პროფესიონალური დონის მოდელები;
Introduction and Project Overview;
Visualizing Your Modeling Projects;
Getting to Know Your Geometry;
Working With Poles and N-gons;
Adding Circular Resolution to Square Shapes;
Working with Normals;
Using xView to Find Geometry Problems;
Adding Sharp Detail to Curved Surfaces;
Adding Imperfections to Geometry;
Working with Viewport Backgrounds;
Working Symmetrically;
გადმოიწერეთ: 10 Ways To Improve Your Modeling In AutoDesk® 3DS Max
http://allshares.ge/download.php?id=38EEC57711 * * *
1. Introduction and Project Overview;
2. Timing and Spacing for Weight;
3. Timing and Spacing for Readability;
4. Timing and Spacing for Contrast;
5. Beginning Our Pose to Pose Animation;
6. Concluding Our Pose to Pose Animation;
7. Straight Ahead Action;
8. Bridging Pose to Pose and Straight Ahead Action;
9. Follow-through and Overlapping;
10. Removing the Confusion of Secondary Action;
11. Squash and Stretch for Volume;
12. Squash and Stretch for Stronger Gestures;
13. Adding Energy with Exaggeration;
14. Arcs for Correcting a Path of Action;
15. Checking for Subtle Arcs;
16. Ease In and Ease Out for Realism;
17. Ease In and Ease Out and Moving Holds;
18. Anticipation for Build-up and Action;
19. Appeal for Personality;
20. Another Example of Adding Appeal;
21. Understanding the Concept of Staging;
22. Solid Drawing for Depth;
http://allshares.ge/download.php?id=B65CA7C954 * * *
www.imageabstraction.com
www.texturez.com
www.2textured.com
www.amazingtextures.com/textures
www.stilgar.bplaced.com
www.freestocktextures.com
www.grungetextures.com
www.mega-tex.nl