CDMAკაროჩE ჩესნ ხელოსანს რომ უთხრა მაგალითად როგორიც მე ვარ 30 გზიანად მაგრამ არ გინდა გეტყვი როგორც გააკეთო
1)გარე ყუთი მოაძერი
2)წინიდან ქვედა მარჯვენა მხარეს შედის 3 მილი 1-გაზის 2- ისკრის 3-თერმოწყვილი სამივე მილი შედის წვის კამერაში და 2 შურუპით არის მიმაგრებული
მოხსენი თამამად ორივე ბოლტი
3)გამოწიე უკან მოშვებული ნაწილი
4) ისკრა მიეცი
5) დააკვირდი ისკრა რამსიგრძეა დაახლოებით 2-3მმ უნდა იყოს
6) თუ უჭირს მიღება და ახალასტოებს ხოლმე მაშინ მოხსენი გარედან ბოლტებით 2 და 3 მილები
7) გაწმინდე და ატვიორტკის პირით ან დანის ან შკურკით გაფხიკე გაასუფთავე და ააწყვე უკენ ისევე
8) თუ კიდევ ახალასტოვებს ისკრას მაშინ შნური ავტომატიდან (პიეზოსანთებელადან რა) ფაიფურამდე სადმე არაიზოლირებული ხომ არაა და ისკრის მიცემის დროს სადმე ხომ არ გადააქვს მუხტი.
9)თუ ყველაფერი მქყობრშია მაშინ ის შავი კნობკა რასაც აჭერ პიეზოსანთებელა მოაძრე და გამოქაჩე კნობკა მაგრად და გამოძვრება მერე ნახე კონტაქტები ხომ კარგად ზის და წრედი ხომ კარდაგ იკვრება მარტივია ვიცი მიხვდები.
10)თუ გაკეთდა მაშინ ფითილი ცეცხლის ალის 60% მერე უნდა იყოს თერმოწყვილის თავი დანარჩენი 40% (% ულობა მიახლოებითია თვალით მიხვდები რა) თერმოწყვილის თავის მერე უნდა იყოს ეს იმიტომ რომ ცეცხლის ალმა გააცხელოს თერმოწყვილი და მერე დაამაგნიტოს კლაპანი.
თუ ალი მაღალია ან დაბალი მაშინ ჩვეულებრივი ატვიორტკა აიღე და ავტომატიკის ზედა მარჯვენა მხარეზე პატარა ბოლტია და მანდედან დაარეგულირე ოღონდ რაც აქ დავწერე ფორუმელებს არ წააკითხო პროფესიული საიდუმლოა
11)თუ ვერ გაკეთდა ესეიგი ეგ ისკრის მიმცემია გაFUჭებული თუ ეჭვი გეპარება მაშინ დროებით ეთხოვე ვინმეს და გასინჯე შენსაზე
ამ ყველაფერს 10-15 წუთი უნდა
თუ ვინმეს არ ეთხოვები
დამიჯერე არ გიღირს ფულის გადაყრა თორემ ჰა პმ ში მომწერე და გავაკეთებ
20 ად (მხოლოდ ხელობა)
ამაზე დაწვრილებით ვერ აგიხსნი
ესეც ძველი ნაცნობობის სანაცვლოდ.
This post has been edited by chiefangel on 27 Mar 2009, 19:13