ჰმ, ფანჯარა რომელიც არ იღება მასზე ვიღა დახარჯავს 10 მეტრ პროფილს როდესაც შეიძლება დაიხარჯოს 5?
მოკლედ ჩემი რჩევა, მომსახურების სფეროში ოდემსე თუ გნევაბთ წარმატების მიღწევა N1 წესად პრინციპულობა და მომხმარებლის პატიოვისცემა გაიხადეთ და არა მსიი გაცურება.
სარეკლამო ტექსტი კი ასე უნჩა ჩამოყალიბდეს: ფასი შედგება გამოყენებული პროფილის გრძივი მეტრისა და მექანიზმის ფასისაგან.
,,ყველაფერი შედის" კი უბრალოდ ტყუილია

ცხოვრებაში არ დავიჭერ თქვენთან საქმეს