king depressგააჩნია სცენარს.
დაწყებულკი "no respawn" სისტემიდან (კვდები - ელოდები რაუნდის დამთავრებას, როგორც წესი ვიყენებთ ხოლმე ტრენიროვკებზე, სადაც რაუნდები დროზეა და მთავარი მიზანი აგრესიული ტექნიკის ვარჯიშია გუნდებს შიგნი)
ძირითადად, საშუალო ზომის პოლიგონებზე, არი instant respawn უბრალოდ რაღაც ტამ ძირითადი მოქმედებების ზონიდან უნდა ირბინო ერთი 500 მეტრა, მიხვიდე სადღაცა და გაცოცხლებული ხარ ეგრევე და ირბინო უკან, ამაში გეკარგება დრო და ენერგია, შესაბამისად მოწინააღმდეგემ თუ მოგკლა - საკმაო დრო რჩება რო უპირატესობა გამოიყენოს და შენც არ რჩები უკმაყოფილო, უბრუნდები თამაშს და ცდილობ დაიბრუნო რაც დაკარგე (ზოგადად რო ვთქვათ)
დიდ თამაშებზე - რესპაუნი დროზე, ანუ გარდა იმისა რო შეიძლება 500 მეტრიდან დაწყებული რამდენიმე კილომეტრამდე მოგიწიოს ბოდიალი რესპაუნამდე, ჯდები რესპაუნზე, წერ რომელ საათზე მოხვედი, ელოდები მერე წინასწარ სცენარის მიხედვით დათქმულ დროს, ვთქვათ 10, 15 წუთს, წერ რო გაცოცხლდი და ბრუნდები თამაშში. ანუ რეალურად, ტაქტიკურ დონეზე, ეს უდრის no respawn სიტუაციას შენი გუნდისთვის, კაი 15-20 წუთით ტოვებ რა თამაშს და თუ შენი დაკარგვა შენი გუნდისთვის აუნაზღაურებელი დანაკარგია - გუნდი წააგებს. მარა გლობალურად, სტრატეგიულად, ტამ 9 საათიან თამაშში 20 წუთი რესპაუნი არაფერი არ არი, უბრალოდ გასწავლის სიცოცხლის პატივისცემას

, იმიტო რო თუ მთელი 9 საათიანი თამაში გადის როგორც 1 საათი, ყველა 10 წუთიანი რესპაუნი იგრძნობა როგორც ნახევარსაათიანი
Жизнь - смертельная болезнь, передаваемая половым путем.
"ავღანეთია და იობანი ვროტია" (c) Zyklon
ჟოპოზიციონერთ მოძულე ანტიმიშისტი
ამ ქვეყანაში ქალიშვილების 90% იმიტომაა ქალიშვილი, რო მაგათ პროსტა არავინ მოტყნავს (c) Kissie