
არც თუ ისე დიდი ხნის წინ, Infiniti-ს კომპანიამ გადაწყვიტა გადაეკეთა მოდელების სახელი. პირველი ავტომობილი გახდა რომელიც სახელი შეუცვალეს და
მოევლინა ამ ყვეყანაზე Infiniti Q50, რომელიც გამოჩნდა დეტროიტში 2013 წელს.
Infiniti Q50-თი გახლავთ ახალი მოდელი ჩვენთვის ცნობილი G-მოდელის შემცვლელი. ამის კონკურენტები კი გახლავთ BMW 3 F30, Cadillac ATS და Lexus IS 2014.
გარეგნულად ავტომობილი ძალიან მაგრად შეიცვლა, მიეცა დიზაინი სრული inifniti-სებრი

ინტერიერი ახალი Q50-თის ბევრად მდიდრულად გამოიყურება, ძველ მოდელთან შედარებით. კარგად რომ დავუკვირდეთ შეამჩნევთ რომ
წინა მოდელის ნაკვთებიც კი დარჩა ინტერიერში, ოღონდ ეხლა მატერიალები და ხარისხი ბევრად მაღლა დონის და ხარისხიანი მასალისგან არის გაკეთებული.
ბევრი ღილაკები და 2 დიდი მონიტორი ავტომობილში ქმნის კომფორტისა და სოლიდარობის ატმოსფეროს.


ხარისხი მატერიალების Q50-თის არაფერს უთმობს თავის კონკურენტებს.

მონიტორის გრაფიკა და წარწერების სიზუსტზე იმსახურებს +5. მენიუ გვახვევს ლამაზი
სიმბოლოებით და ანდროიდის მსგავსი იკონებით და ეს ყველაფერი Infiniti InTouch-ის დამსახურებაა.
ასეთ ავტომობილში თავისთავად უკანა ხედვის კამერითაც ვერ გამოვიდოდით.


აუტომატურ კოლოფთან გახლავთ მრგვალი შაიბას მსგავსი ბურთულა, რომლის დახმარებით შეგვიძლია მანქანის
უამრავი ფუნქციის ნახვა, მაგ: ნავიგატორი, აუდიო სიტემა, ავტომობილის რეჟიმებით და სხვა მსგავსი უამრავი ფუნქციებით.
უკვე ტრადიციული Infiniti-სითვის საჭესთან სიჩქარეთა გადასაგდები რეჟიმით ტიპტრონიკიც ახლავს, რომლის მეშვეობით
აუტომობილი ბევრად სწრაფად რთავს სიჩქარეებს ნაკლები დროის კარგვით. მანქანას აქვს რამოდენიმე რეჟიმი: Sport, Standard, Eco
(გარდა დიზელიანი მოფიციკაციისა)



რაც შეეხება ძრავას

პირველი ძრავა Q50-თის არის დიზელიანი 4-ცილინდრიანი ტურბოდიზელი. საიდან მოიტანეს იაპონელებმა ამხელა მანქანაში
4-ცილინდრიანი ძრავა? ეს ყვეალფერი მოდის თანამშრომლების კონცერნ Daimler და Renault Nissan-სგან.
ჩვენს წინაშეა ძრავა Mercedes OM651-თი ჩუგუნის ბლოკით და ზეთა მხარე ალუმინის. ცნობილია ეს ძრავა მსოფლიოში 2008 წლიდან.
კუბატურა 2143 см³ დამატებით ტურბოკომპრესსორით შემცვლელი გეომეტრიით ბატარეის შეფრქვევით 4-თაობის პეზფორსუკნებით.
(წნევა გახლავთ_ 2000ბარი) ძალა გამოიმუშავებს იგივეს როგორ მერსედესში Mercedes C 220 CDI და E 220 CDI, — 170 л.с. და 400 Н•м.

ჰიბრიდული მოდიფიკაცია Infiniti Q50-სის იდენტურია სედანი Infiniti M35h. რომელიც რამოდენიმე წელია იყიდება შტატებში.
აგრეგანტი გახლავთ ატმოსფერული ბენზინისებრი V6 3.5 VQ35HR-სერიის, რომელიც გამოიმუშავებს 302-ცხენს და 350 Н•м.
პლიუს მაგას ელეკტრომოტორი +67ცხენი, და 290 Н•м. და აგრეთვე 7-სიჩქარიანი აუტომატური კოლოფი. მთლიანობაში მანქანის ძალა
გამოიმუშავებს 364 ცხენის ძალას და 546 ნიუტონ მეტრს.
აგრეთვე შეიძლება ეუროპისთვის იქნეს გამოშვებული ახალი ძრავა დაახლოებით 2.5-იდან 3.0-დე.
პ.ს მშვენიერი მანქანააა

დავიღალე
This post has been edited by ///M-POWER on 15 Dec 2013, 23:07