სალონზე როგორც წერენ, რეინჯის ხარისხის მასალაა გამოყენებულიო
ეს ტოპ ვერსიის აჩქარებაა, T8 ძრავი, 2.0 მოტორით (+ ყველა ჯიშის "დანამატით"

ტურბოც აქვს, კომპრესორიც და ჰიბრიდი სისტემაც

) ჰიბრიდი მაგარი რამეა, 2.5-2.7 ლიტრი 100 კმ-ზე და დადის V8 ბიტურბო გერმანელებივით.
შედარებისთვის, მესამე თაობის (F15) X5 4.4 ბიტურბო (დაახლოებIთ 400 ცხენის ფარგლებშია ესეც )
ეს კიდე, 2.0 დიზელი (D5 ძრავი)
და X5 ის 2.0 დიზელი(დაახლოებით იგივე სიმძლავრე აქვს)
* * *
320 ცხენიანი ვერსია, 0.5 წამით "ჩამორჩა" ოფიციალურ დროს, მერე ჩანს, რა საფარზეც დაუსტარტია
This post has been edited by volovo s on 16 May 2015, 13:52