5000 რა არის

) 12 300 გავიარე ბოლო შეცვლიდან და ახლა უნდა შევცვალო დღეს

) 5000 ს მგონი კეფირი რომ ჩავასხა ის მატარებს
ნუ ეს ხუმრობით მაგრამ თუ კარგ ზეთს ასხავ რისი გეშინია.. მიწერე მანქანის მწარმოებელს და გეტყვიან ზუსტად. დაზღვევისთვის მე მაინც მივწერე და 5-40 vw 502 505 დაშვებით აუცილებლადო მომწერეს.. 10 000 ზე შეცვლით.. მაგრამ ვაცილებ ცოტას.. მაინც ნელა დავგორავ 60 -80 ით და აიტანს

სტროგად მობილზე მყავს შესმული.. გარბენი 417კ..
* * *
ესეც 12 300 გარბენიანი ზეთი შეცვლამდე

8კ ზე დავამატე 400 გრამამდე რომ მაქსიმუმზე ყოფილიყო

მაგრამ რაღაც გოთვერნობის სუნი მცემს . რაღაცას ჩათლახობს თეგეტა ასე მგონია..
მარჯვნივ ეს არის დღეს რომ ვიყიდე თეგეტაში..
მარცხნივ იტაში ნაყიდი . ყელზე საიდანაც მთლიანად იხსნება ზედა პლასმასები, თეგეტას არაფერი ნაბეჭდი არ აქვს. არც სტიკერი არ აქვს მოხვეულ მოშტამბული და პლასმასიც დატრიალდა თავისუფლად.. ანუ ასე რომ მოხსნა ეგ პლასმაში და შიგ ვირის ფსელი ჩაასხა იტყვი რომ მობილის ზეთია.. იტასას პლომბი აქვს თავზე გადაკრული და მაგ მთავარ ყელზეც. შეიძლება პლასტიკიც დაბეჭდილია მაგ ყელის, არ მინახავს.. ხოდა ამ თეგეტას შიგ ხომ არ აქვს ?? რა მინდოდა მეყიდა იტაში ისევ...
ხვალე დავურეკავ და მაგრად დავაჯვავ...
მე ვამტკიცებ რომ ეს არის ყალბი მობილი.. დამიმტკიცოს საპირისპირო.. დაბეჭდილი ხომ უნდა იყოს? მარტო ზემოდან გასახსნელია დაბეჭდილი და ამხელა ქვევრივით ყელი იხსნება თავისუფლად..

ჯერ მარტო ნაბოზრები 50კ ზე იცვლება ზუბჩატი რემენიო.. მივწერე ამერიკის ფოლქსვაგენს მეთქი ესეთ ყლიოზობას ამბობს აქაური ყველაზე დიდი აუტოცენტრი მეთქი..ტიპებმა 100კზე ვამოწმებთო. 120კზე ვამოწმებთო და 160 ზე ვცვლით კარგი რომ იყოს მაინცო.. არადა dayco ც ორიგინალად აყენია ზოგ ფოლქსვაგენზე. უფრო კონტინენტალია.. თეგეტას dayco აქვს..გავაჭრებული დედა მო##/ან ამხელოსნებისაც.. ამის წინა რემენი 65კზე შემაცვლევინეს ..
This post has been edited by Moen13 on 19 Apr 2016, 19:07