ანუ რისი თქმა გინდა აქამდე რანდომზე ეყენა ყვეალფერი კარგად იყო
ეხლა გადავწიეთ რიჩაკი?
* * *
ვისაც პრობლემა ჰქონდა პროგრამის გათიშვასთან დაკავშირებით, გთხოვთ თქვენ ლოგ ფაილები გამოგვიგზავნოთ, იმეილზე info@betlive.com რათა გადავამოწმოთ პრობლემა
როგორ ვნახოთ ლოგის ფაილები?
1. პოკერის კლიენტის იკონთან მიიტანეთ მაუსი და დააჭირეთ მაუსის მარჯვენა ღილაკს
2. აირჩიეთ "Open file location"
3. აირჩიეთ ფოლდერი "data"
4. აირჩიეთ ფოლდერი "logs"
5. დააარქივეთ არსებული ფაილები და გამოაგზავნეთ იმეილზე.
თუ თქვენ ვერ ახერხებთ ლოგების გადმოგზავნას, დაუკავშირდით ქოლცენტრს და აიტი დეპარტამენტი team viewer-ის მეშვეობით ამოიღებს ლოგებს.
პ.ს ყველა ის მომხარებელი, რომლის გადმოგზავნილი ლოგები ინფორამციული იქნება და ნამდვილად დაფიქსირდება პროგრამის გათიშვა, მიიღებს 5 ევროიანი ტვისტერის ბილეთს.
პ.ს.ს აქაც სექტაობას ნუ დაიწყებთ და ცარიელ ლოგებს ნუ გამოაგზავნით